23 Kasım 2014 Pazar

Buralarda Hava…

         
         Buralarda hava soğuk sayın seyirciler. Türkiye turunun son haftası hayli soğuk geçmişti. Kuşadası’na dönünce de adapte olmakta epey zorlanmıştım. Çünkü buraya kış gelmek bilmedi bir türlü. Ama son bir hafta oldukça soğuk geçiyor. Ben tam bu ılık havaya alışmışken birden soğudu. Burnumu dahi çıkarmak istemiyorum evden. Ki ev de buz gibi ya, orası ayrı.


         Evden çıkmak istemiyorum da dışarıda da güzel olaylar oluyor. Geçenlerde de bahsetmiştim. Kuşadası Meclis Salonunu tiyatroya çevirdiler ve her Cuma bir oyun oynanıyor. Daha öncekilere gidememiştim sınavdı oydu buydu derken ama Cuma günkü oyuna gittim. Mustafa Balbay’ın yazdığı Yargıtatör. Bol mesajlı güzel bir oyundu. Düşündürücüydü.


         Cumartesi günü ise Niyazi Koyuncu’nun konseri vardı aynı salonda. O küçücük salonda nasıl konser olacak ki diye düşüncelerle aldık biletlerimizi. Ama hem gelenlerin neşesi hem de Niyazi Koyuncu’nun enerjisiyle çok eğlendik. Sanırım hayatımda en eğlendiğim konser buydu. Niyazi Koyuncu, abisi Kazım Koyuncu’ya ne kadar benziyor derdi herkes. Gerçekten de benziyorlar.

         Pazar günümü de biraz ders çalışarak, biraz dizi izleyerek ve bolca yazı yazarak geçirdim, geçirmekteyim. Yarın yine yoğun bir haftaya giriş yapacağım. 

Hiç yorum yok: