30 Kasım 2014 Pazar

Bitenler #20


Zaman ne kadar da hızlı geçiyor yahu! Kasımın da sonuna geldik. Bu yıldan hiçbir şey anlamadım doğrusu. Zaman hızlı geçiyor geçmesine de ürünler nedense yavaş bitiyor. Soğuk diye yerimden kıpırdamak istemediğimden olabilir mi (!) acaba?!
Bakalım neler bitmiş bu ay:
Johnson’s Baby Şampuan: Daha önce de bitirmiştim bundan. Bir ara yeniden alabilirim. Güzel bir ürün.
Sensitive Alkolsüz Ağız Çalkalama Suyu: Her ne kadar alkolsüz dese de yeterince acıydı. Bir yerden bu tip ürünlerin ağız içindeki yararlı bakterileri de öldürdüğünü okumuştum. Düzenli kullanmadım yani. üşeniyordum zaten. 2-3 günde bir kullanıyordum. Bir adet daha var aynı üründen elimde.
Divinia Yüz Yıkama Kremi: Bu üründen nefret ettim. Banyoda da kullanmayı denedim ama berbat bir ürün. Bitiremedim. Kendisine çok sinirliyim. Daha fazla dayanamayacağım. Atıyorum ne yazık ki.
Diadermine Koruma Etkili Nemlendirici Bakım Kremi: En az Divinia kadar nefret ettiğim bir ürün daha. Kokusu berbat. Yüzdeki duruşu berbat. Kalıp gibi oluyor resmen. Sürdükten sonra gidip yıkama hissi uyandırıyor bende. Ne yapsam kullanamadım. Bitiremedim de, verecek kimse de bulamadım. Çöpe gidiyor.
Dalan D’olive Zeytinyağlı Yoğun Bakım Kremi: Canım ciğerim Dalan. :) Bu ürünü ne kadar çok sevdiğim ortada. Ama bunu erkek arkadaşım kullandı. Tabii ki ben verdim, tabii ki. :)
Gris Alkolsüz Islak Havlu: Güzeldi, denk gelirse alabilirim yeniden.
Sensitive Aloe Veralı Diş Macunu: Yukarıda yazdığım ağız çalkalama suyu, iki adet diş macunu ve bir adet fırçadan oluşan bir set almıştım ve üstelik iki set almıştım. Yani elimde daha 3 tane diş macunu var. Ama ziyan değil. Diş macunu sonuçta. Kullanılır elbet. Tadı bir garip olsa da (artık alıştım sanırım) temizlemesi güzel.


Hiç yorum yok: