9 Kasım 2014 Pazar

Bitenler #19

         


         Biten ürünlerin yazılarını okumayı da videolarını da izlemeyi çok seviyorum. Daha sonra aynı ürünle karşılaştığımda yorumumu hatırlayabilmek için de yazıyorum. Bakalım bu ekim ayında neler bitirmişim?
         Neutrogena Visibly Clear Siyah Nokta Temizleyici Peeling Jel: Sevemedim bu ürünü. Kokusu aynı çocuk aspirini gibiydi. O yüzden banyoda her kullanışımda beni çocukluğumdaki hasta zamanlarıma götürüyordu. Almayacağım bir daha.
         Zeytin Sarayı Zeytinyağlı El, Yüz ve Vücut Kremi: Ah, işte bu ürünle aşk yaşıyordum. İnstagramdan paylaşmıştım. Şirinceden dörtlü set halinde almıştım bu el kremini. En güzeli de bu zeytinyağlı olanıydı bence. Kokusu harikaydı ama bitti. :( Bu arada hem Türk malı hem de hayvanlar üzerinde test yapmıyor. İçinde paraben de yok hem. Daha ne olsun yahu! Şirince’ye gidersem bir daha stok yapacağım. :) Zeytin ne faydalı şey aslında, da işte bazıları anlamak istemiyor bir türlü. Gözünü para, beton bürümüş o kimselerin.
         Sweet Snuggles Hot Fudge Body Scrub: Bir önceki ay da duş kremini bitirmiştim. Bu ay da scrubı kullandım. Tanecikleri falan iyiydi de kokusu beni benden aldı ya. Ben böyle vanilya, çikolata, karamel kokularından hiç hazzetmiyorum. Bu da karamel kokuyordu. Sanki karamelle yıkanıyormuşsunuz gibi. Ferahlık hissi vermiyor işte bana. Neyse ki küçük bir üründü ve yılbaşında çıkan kofrelerdendi ve hediyeydi. Denk gelmez herhalde bir daha. Ama daha vücut losyonu var sırada.
         Nivea Moisturising Sun Lotion: Ben son birkaç senedir yaz kış güneş kremi kullanıyorum. O zamanlar kullandığım karaciğer ilaçları sonrasında cildim çok hassaşlaştı ve güneş alerjim ortaya çıktı. Bu ürünü de çok severek kullandım. Çoğu güneş kremi gibi gıcır gıcır bir his bırakmıyor ve kolayca emiliyor. Elimdeki ürün bitince yeniden alabilirim.
         Signal White Now Diş Macunu: Bu ürünü sevmiştim, ferah bir his veriyordu. Yeniden alabilirim.
         Avon Color Trend Lip Gloss: Sonunda bitti! Şunu anladım ki ben gloss insanı değilim. Yapış yapış o histen de nefret ediyorum. Bir daha gloss mloss almayacağım.
         Watsons Traş Bıçağı: Uygun fiyatlı, iş gören bir ürün. İki tane çıkıyor içinden.
         Yumoş Islak Havlu ve Islak Mendiller: Yumuşatıcının yanından çıkmıştı bu ürün. Güzeldi. Islak mendiller çok kullanışlı oluyor çantada.

         Watsons Mini Heat Pad: Bunu bu sabah açıp kullandım, kullanıyorum hatta hala. Dün doğa yürüyüşüne gittik Beşparmak Dağları’na ve rüzgarda üşüdüm galiba biraz. Akşamdan beri karnım ağrıyor. Sıcak su torbası iyi güzel de ben hep öyle sabit kalamıyorum ayağımın altında torbayla. Bu sabah da aklıma bu geldi. Geçenlerde denemek için almıştım. Atletinizin üzerine yapıştırıyorsunuz ve havayla birleşince kendi kendine ısınıyor. Sabahtan beri baya iyi geldi. Rahatladım. Sanırım bir paketin içinden 5 adet çıkıyor. Memnunum şu an. 

Hiç yorum yok: