10 Kasım 2013 Pazar

The Paradise

         

         Yeni bir dizi keşfettim. Aslında 2012 yapımı bir İngiliz dizisi. Ama işte ben daha yeni gördüm. Dizimag’de 8 bölüm gözüküyor. Ben daha ilk bölümünü izledim. Ve çok beğendim. Hemen yazayım istedim bloga.
         Şimdi kızımız Denise, küçük kasabasından şehre amcasının tuhafiye dükkanına çalışmaya gelir. Fakat amcasının işleri iyi gitmiyordur. Çünkü tam karşılarında The Paradise vardır.


         The Paradise, Mrs. Moray’in dükkanı. Paris modasını takip edip güzel, çekici elbise ve parfümler falan getiriyor sürekli adam. Hırslı da çok. Daha da büyümeye çalışıyor. Zaten sokaktaki tüm dükkanlar onunla baş edemeyip kapanmışlar. Sadece karşıdaki amca kalmış işte.

         Denise, amcasının durumunun kötü olduğunu görünce The Paradise’da çalışmaya başlıyor. Ondan sonra da olaylar gelişiyor.


2 yorum:

Gülay Akbal dedi ki...

Selam bende izliyorum bu diziyi ve çook keyif alıyorum. İzleyen herkese iyi seyirler :)

Elif Ayvaz dedi ki...

Ben de çok beğendim. 2. sezonu da var mı acaba?