23 Kasım 2013 Cumartesi

Mim Mim Mim


Mim okumayı çok sevsem de her zaman yanıtlayamıyorum vakitsizlikten dolayı. Bazen çok ama çok yoğun olabiliyorum. Her işe kendim yetişmeye çalıştığımdan olsa gerek!
Bu mim için de beni sevgili Gizem Gider mimledi. Bloguna ulaşmak için buraya tık tık.
1-   Sonbaharda en sevdiğin şey / şeyler nedir?
Hırkalar, hırkalar, hırkalar… En çok çeşit çeşit hırka giymeyi seviyorum sanırım. Sonra renk renk çoraplar… Yağmuru da severim, rüzgarı da.
2-   Sonbaharda en sevdiğin kıyafet?
Hırka. :D
3-   Sonbaharda makyaj trendin nedir?
Çok fazla makyaj yapan biri değilim. Yüzüme fondoten sürmekten hoşlanmıyorum. Ama rimel ve göz kalemini kullanmayı severim.
4-   Sonbaharda en sevdiğin yemek / içecek?
Bitki çayları ve salep sanırım. Değişik değişik çorba tarifleri denemeyi ve içmeyi de çok severim.
5-   Sonbaharda başlayan TV dizilerinden en çok beğendiğin dizi hangisi?
Evimde TV yok. Çok izlemediğimden almadım ama internetten izliyorum. Türk dizisi olarak Medcezir ve Güneşi Beklerken’e bakıyorum arada. Yabancı dizi olarak da The Vampire Diaries, New Girl, The Originals, The Carrie Diaries, The Paradise, Game of Thrones… Ha bir de Kore dizi ve Japon dizileri var: The Heirs, Beautiful Man, Future Choice, … gibi diziler izliyorum bu ara. Hangisi ne zaman başladı bilemiyorum açıkçası.
6-   Sonbahar geleneğin nedir?
Dışarıda bardaktan boşanırcasına yağmur yağarken elimde bir fincan çay ya da kahveyle yağmuru izlemek ya da battaniyeme sarılıp film / dizi izlemek ya da kitap okumak.

Hâlâ yapmayan kaldı mı bilmiyorum ama yapmak isteyenler yapabilir. Kendinize iyi bakın. :)

* Fotoğraf internetten alıntı.





2 yorum:

gzmgdr dedi ki...

Aay teşekkürler hemen yapmışsın hihi :)

Elif Ayvaz dedi ki...

:) Rica ederim. :)