30 Kasım 2013 Cumartesi

Bitirdim #12


Sınavlar, sunumlar derken ürün bitirme açısından verimsiz bir ay oldu yine ama yazayım, kural bozulmasın. :)
Beauty Formulas Salatalıklı Yüz Maskesi: Hep bitiriyorum. Elimde bir- yedek daha var. Sonra başka bir ürün deneyeceğim bir süre. Ama çok memnunum bundan da.
Gabrini 3D 56 Numaralı Oje: Kendisiyle kozalak boyadım. :) Genelde bu kadar canlı renkler sevmiyorum tırnaklarımda.
Fanta Orange Lip Smacker: Nemlendirmesi güzeldi bunun ama çok şekerliydi benim için. Herhalde şeker kullanmadığımdan öyle geldi bana. Spritelısı ve Coca Colalısı var elimde.
NOB Asetonsuz Oje Temizleme Mendili: Ne kadar aseton denediysem hepsi ellerimdeki egzamayı azdırdı. Sonra asetonsuz ürün furyası çıktı bir, ben de bunu aldım ve çok memnun kaldım. Hem asetonlar gibi ağır değil kokusu hem de egzamalarımı azdırmıyor. Bundan sonra hep bu tip ürünler kullanacağım yani.
I love… Coconut & Cream Duş Jeli: Şunu anladım ki ben kesinlikle hindistan cevizi kokusu sevmiyorum. Öldüm bittim şuncacık ürünü kullanırken.
Diadermine Dengeleyici Yüz Yıkama Jeli: Hiç beğenmedim bu ürünü; ne kokusunu ne de yapısını. Bir daha almayacağım.
Colgate Kalsiyumlu ve Florürlü Diş Macunu: Kokusu ve tadı bir tuhaf olmadıkça markasının bir önemi yok diş macununun benim için. Şu an başka bir marka kullanıyorum.

Play World Islak Mendil: Uzun bir süredir hep bu ürünü kullanıyorum. Devam edeceğimdir.

Hiç yorum yok: