4 Eylül 2013 Çarşamba

Koş Lola Koş / Lola Rennt


Facebookta dolaşırken filmde çalan müziğini dinleyip merak etmiştim filmi. Öylelikle izledim. Yoksa varlığından bile haberim yoktu yani. 1998 yapımışmış film bu arada.
Lola ve Manni , Berlin’de yaşayan iki genç sevgili. Manni kuryelik yapıyor kötü adamlara. Birilerine uyuşturucu teslim ettikten sonra da aldığı parayı teslim etmesi gerekiyor. Ama parayı teslim aldığı yere bir şekilde Lola geç kalıyor. Manni’ de metroyla dönüyor ve dönerken de bir şekilde 100.000 markı kaybediyor. (Mark?! :) )


         Manni parayı teslim edemezse ölecek tabii. Lola’nın da parayı bulmak için 20 dakikası var. Koşuyor işte o da. Babasına gidiyor.


         Filmde burda başlıyor ve kopuyor hatta. :) 3 kez evden koşarak çıkışını izledim. :) Her seferinde farklı bir son var tabii ki. Biraz tuhaftı bu yüzden.
         Ama aklım kalmadı, izledim mi izledim. :)


Hiç yorum yok: