29 Eylül 2013 Pazar

Bitirdim #10

         

         Yeni bir bitenler yazısıyla karşınızdayım. :) Böyle ürün bitirdikçe (her ne kadar benimkiler pek makyaj malzemesi içermese de) insan bir ferahlama hissine kapılıyor. Size de böyle oluyor mu?
         Bakalım neler bitirmişim:
         Schwarzkopf Gliss Sıvı Saç Kremi: Yine bitirdim bundan. Önceden turuncusunu kullanıyordum ama artık sarı olanını kullanıyorum. Bu kolay kırılan uzun saçlar için olanı. Bu arada bence aynı şeftali gibi kokuyor ve ben kokusuna bayılıyorum. Yenisini kullanmaya başladım bile ve bir adet de yedeğim var. :)
         Naturel Tatlı Badem Yağı: Bu da daha önce bitirdiğim bir ürün. Yenisini alacağımdır.
         Avon Göz Makyajı Temizleme Losyonu: Bu ürünün seveni de çok nefret edeni de bildiğim kadarıyla. Ama ben çok seviyorum bu ürünü. Bence hiç göz yakmıyor ve güzel de temizliyor. Kokusu da yok denecek kadar az neredeyse. Ama artık Avon ürünü almıyorum, zaten çevremde de satan yok.
         Diasa Aseton – Parfümlü: Öyle çok fazla oje kullanan biri değilim. O yüzden de çok sık aseton bitiremiyorum. Bunu da Kuşadası’nda deli gibi aseton arayıp bulamadığım bir zaman almıştım marketten (Nedense o gün hiçbir yerde aseton kalmamıştı.). Ojeyi güzel çıkarıyor ama kokusu beni çok rahatsız etti ve bunu kullandıktan sonra tırnaklarım soyularak kırılıyordu ki benim tırnaklarım neredeyse hiç kırılmazlar. Bir daha almayacağım tabii ki. Zaten artık asetonsuz oje çıkarıcı mendillerden kullanıyorum; hem zarar vermiyorlar tırnaklarıma hem de asetonsuz. Ama asıl önemli sebep ise asetonlar tırnak çevresini çok tahriş ediyorlardı ellerimde egzama olduğundan. Bu mendiller onu da yapmıyor. :)
         Avon Clearskin Siyah Nokta Temizleyici Tonik: Yüzümde liseden sonra hiç siyah nokta oluşmamasına rağmen niye bu ürünü almışım hiç bilmiyorum doğrusu. Tonik konusunda pek iyi olduğumu söyleyemem zaten. Kullanmaya da üşeniyorum hem. Ama yine de şöyle gözenek küçültmeye yarayan bir tonik biliyorsanız söyleyin lütfen siz.
         Kırmızı ruj: Bir ara kırmızı ruj manyaklığım vardı. Nerede görürsem topluyordum. Bu da onlardan biri. Markası bile yok, silinmiş. Az kaldı ama kötü kokmaya başlamış artık. Atıyorum.
         Nivea Glamorous Gloss: Ben lip gloss insanı değilim. Artık iyice anladım. Zaten elimde iki tane gloss vardı. Birini atıyorum işte. Yüzde 95’i duruyor resmen. Bir daha almayacağım böyle ürünler. Diğerini zorlayıp kullanmaya çalışacağım. Kullanamazsam bir daha ki ay o da burada yerini alır.
         Hobby Gliserinli El – Vücut Kremi: Dalan D’oliveler kadar ünlü olamadı bence hobby kremler. Ben seviyorum ama. Küçücük olması da güzel. Tam çantaya atmalık. Bir tane daha var elimde.
         Dalan D’olive Zeytinyağlı Yoğun Bakım Kremi: Hep kullandığım hep alacağım çok sevgili kremdir kendisi.
         Aloe Veralı Çamur Yüz Maskesi: Maske yapmayı çok seviyorum ki bence etkilerini de gösteriyorlar. Ama hayatımda ilk kez bir çamur maskesi kullandım. Etkisini de sonucunu da çok sevdim. Aloe Veralı ürünleri seviyorum zaten. Ama sanki içinde nane varmış gibi bir ferahlık hissi veriyor. Yıkadıktan sonra da çok güzel oldu cildim. Bir daha alacağımdır. İndirim zamanı gelse de stoklasam hatta. 

4 yorum:

Unknown dedi ki...

ne kadar güzel ürünler bitirmişsin :) iyi pazarlar :)

Elif Ayvaz dedi ki...

Teşekkür ederim.
Size de. :)

Unknown dedi ki...

Senin yazılarını tarzını seviyorum canım ya : )
Birde gliss bende kullanıyorum cok cok memnunum..Avon ürünü istedigin varsa söylemen yeterli ben temsilicikte yapıyroum ..

öpüyorum cnm sevgiler :*

Elif Ayvaz dedi ki...

Aaa...
Çevremde yok diye ürünlerini de çok bilmiyorum ki artık. Bakarsam katoloğa yazarım ama.
Teşekkür ederim. :)