23 Ağustos 2013 Cuma

Bitirdim #9


Bu kez “bitirdim” yazımı erken yazayım dedim. Bakalım neler bitirmişim.
Schwarzkopt Gliss Şampuan: Gliss’in tüm ürünlerini severek kullanıyorum. Bu da severek kullandığım bir şampuan oldu. Şimdi sarı olanına başladım. Uzun ve çabuk kırılan saçlar için olanına.
Elidor Besleyici Bakım Kremi (kuru ve sert saçlar için): Denemek için almıştım. Fena değildi.
Saten Tüy Dökücü Krem: Böyle ürünlerin evde olmasında fayda var.
Neutrogena Visibly Clear Yüz Temizleme Jeli: Kokusu beni birazcık rahatsız etti ve hiç köpürmeyişi sanki yüzüm temizlenmiyormuş hissi veriyordu. Bir daha almam herhalde.
Kotex Ped: Daha iyisi çıkıncaya kadar favorim.
Flore Diş Pastası: Bir ara dişlerim niye beyazlamıyor diye kafaya takmıştım. Evet, biliyorum diş minesiyle de alakası var. Ama takmıştım işte. Aldım da bir işe yaramadı gerçi. Dudaklarımı ve ağzımı deli gibi kuruttuğundan bitiremeden atıyorum. Bir daha da asla almam.
Down Under Natural’s Argan Yağlı Şampun: Watsons’a bayram indirimi için gittiğimde alışverişimin yanında vermişlerdi. Güzeldi. Denenebilir sanki. Ama keşke birini de saç kremi verselermiş.
Beauty Formulas Salatalıklı Yüz Maskesi: Yaz kış cildim hem çok yağlı oluyor hem de çok kuruyor anlam veremediğim bir şekilde. İşte cildimi çok kuru hissettiğimde bunu kullanıyorum. İşe yarıyor bence. En azından bir hafta cildim gerilmeden dolaşabiliyorum.
Difaş Diş Macunu: Bir çalıştay için Pamukkale’de bir otelde kalmıştım. Oradan aldım. Oteldeki ürünleri kullanmayı sevmesemde başladım kullanayım diye düşündüm. Bayram için ailemin yanına gittiğimde de bitirdim.

Soffio Islak Mendil: Güzeldi. Gerçi markasının çok önemi yok benim için. Bunlar hep kullanılan ve gerekli olan şeyler. 

Hiç yorum yok: