21 Ağustos 2013 Çarşamba

Benden Mutlusu Yok

         

         Evet, benden mutlusu yok çünkü dün itibariyle stajım bitti benim.  Konfetiler, havai fişekler patlatılsın lütfen. :)
         Kazasız belasız atlattım diyeceğim ama arkamdan dönenleri öğrendikten sonra bunu söylemek de komik olacak doğrusu. Her ofiste de olduğu gibi bizim ofiste de dedikodular oluyor-muş. Beni hayal kırıklığına uğratan ise bunları hiç beklemediğim birisinin söylemesi oldu. Neyse… Sağlık olsun. Ben alacağımın, öğreneceğimin en fazlasını almaya çalıştım hep. Çok da faydalı olduğunu düşünüyorum benim için. Gerisi boş işte.
         Ama bu bir mutluluk yazısıydı.
         Evet, benden mutlusu yok çünkü 75 günlük staj sürem boyunca 17 kitap okumuşum ben. :) Ofiste iş olmadığında ve gemimizin olmadığı günlerde hep kitap okudum neredeyse. Güzel oldu benim için. Mutluyum velhasıl kelam.

         Bakalım neler okumuşum:
         Dadı için tık tık.
         Sevdalinka için tık tık.
         Brida için tık tık.
         Saatleri Ayarlama Enstitüsü için tıktık.
         Yıldızlı ve Yağmurlu Geceler için tıktık.
         Babil’de Ölüm İstanbul’da Aşk için tıktık.
         İzmirli Öyküler için tık tık.
         Gece Sesleri için tık tık.
         Dresden Gecesi için tık tık.
         Kız Kulesi’ndeki Kızılderili için tıktık.
         Denemeler için tık tık.
         Aya’nın Günlüğü için tık tık.
         Bit Palas için tık tık.
         Rüya Duvarları için tık tık.
         Bütün Güzel Çocuklar Şüpheli için tıktık.
         Taş Kapıdan Taçkapıya: Kapadokya için tık tık.
           Hani için tık tık.

           *Fotoğraf internetten alıntı. Öylesine koydum.

Hiç yorum yok: