3 Ağustos 2013 Cumartesi

Bitirdim #8


Youtube’da ya da bloglarda bitirdim yazılarını okumaya ya da izlemeye bayılıyorum. Bir de insanlar ne kadar çok şey kullanıp bitiriyorlar ya. Ben de aşka gelip bitirmeye çalışıyorum. Tabii doğru düzgün makyaj yapmadığım için onlar bitmiyor bir pek. Ama inatla yazmaya devam ediyorum ki bu da beni ürünleri düzenli kullanmaya itiyor. Neyse daha fazla uzatmadan ürünlere geçeyim. :)
Palmolive Thermal Spa Banyo ve Duş Jeli: Çok çok uzun zamandır kullanıyorum bu duş jelini. Sonunda bitirdim. Güzeldi, yeniden alabilirim.
Avon Simply Delicate Genital Bölge Temizleme Jeli: Çok severek kullandım bu ürünü. İşe yaradığını düşünüyorum. PH’ı dengelediğini söylüyor. Fakat artık Avon’dan alışveriş yapmıyorum, o yüzden bugün Watsons’dan bir ürün aldım. Onu deneyeceğim.
Neutrogena Besleyici Bakım Kremi: Severek kullandım. Elimdeki ürünler bitince yenisini alabilirim.
Natty Oje: Bu oje benim en sevdiğim ojeydi. Ama kullandıkça içindeki parlatıcı azalıp sadece simleri kalmıştı. Ben de içine şeffaf oje ekleyip kullanmaya devam etmiştim. Daha sonra yine aynı şey olduğunda ben yine şeffaf oje ekledim ama bu kez eskisi gibi karışmadı. Sanırım bozulmuş. Çöpe gidiyor bu yüzden. :(
Papulex Oil-Free Cream: Bunu tedavim devam ederken doktorum vermişti bana. Çok güzeldi bence. Tedavim bitmiş olmasına rağmen ara ara doktora görünüyorum yine de. Yeniden kullanıp kullanamayacağımı soracağım.
Avon Clear Skin Siyah Nokta Temizleyici Maske: Sivilceli zamanlarımda almışım bunu da. Yüzümde de pek siyah nokta olmazdı benim. Niye aldıysam artık! Kullanıp bitirdim yine de. Haftada bir falan yapıyorum. Fena değildi.
Komili Islak Mendil: Hep bitiriyorum zaten. Güzeller.
Watsons Beauty Formulas Salatalıklı Nemlendirici Yüz Maskesi: Bu maskeyi çok seviyorum. Soyularak temizlenmesi de çok eğlenceli bence. Tekrar tekrar alıp kullanacağımdır.
Play World Islak Mendil: Bundan daha önce de kullanmıştım. Yine alacağımdır.
Kotex Lightdays Günlük Ped -  Lavantalı: Hep kullandığım marka. Ama ben lavanta kokusunu sevmiyormuşum, anlamış oldum. :)
Mecitefendi Kayısı Çekirdeği Yağı: Bir ara kayısı çekirdeği yağı sivilcelere iyi geliyor diye duymuştum. Kokusundan dolayı da kullanamamıştım ki zaten benim sorunumun içten tedavi edilmesi gerekiyormuş, öğrendik, uyguladık. Kayısı yağının hücreleri yenileyici özelliği olduğundan söylenmiş de olabilir.  O yüzden ben bunu şampuanıma karıştırarak kullandım. Saçlarım daha parlaktı kullandığım süre içinde.
Cottomia Makyaj Temizleme Pedi: Of of… İnsan bir pamuktan bu kadar nefret edebilir ancak. Kipa’dan almıştım bunu. Ama sanki normal makyaj temizleme pedinin içini çıkarıp paketlemişler gibi. Dağılıyor resmen kullanırken. Bim’inkiler bile daha iyi! Ne yazık ki bir paket daha var elimde.
Orkid Ultra: Aylık rutinler… Kotex hep favorim.


Hiç yorum yok: