25 Mayıs 2013 Cumartesi

Runway Cop

         

         Bir ara izlediğim dizileri yazıyordum. Kaldı gitti öylece bu da. Ama geçen gün bu filmi gördüm ve son zamanlarda izlediğim en komik, en eğlenceli filmdi. Bloga yazmazsam olmaz dedim ben de.
         2012 yapımı bir Güney Kore filmi, türü de komedi. Yönetmeni de Shin Tae Ra imiş.
         Bu filmi asıl izleme sebebim Kang Ji Hwan’ın oynuyor olmasıydı. Zira kendisi çok beğendiğim ve oyunculuğunu da çok sevdiğim bir aktördür. Dedektif Cha Chul Soo rolünde burada. Diğer oyuncularımız ise şöyle; moda tasarımcısı Young Jae rolünde Sung Yu Ri, Han Seung Woo rolünde Kim Young Kwang ve top model Kim Sun Ho rolünde Lee Soo Hyuk.

         Dedektif Cha bir olayı çözmek için manken olmak zorunda kalır ama onun tek sahibi olduğu şey “D” tipi vir vücut (!) ve yaydığı kötü kokulardır. Moda tasarımcı kızımız istemeye istemeye ona çeki düzen vermek için evine gider ve evi tam bir çöplük gibidir. Ev de kendisi kadar kötü kokuyor yani. :))
         Bir sahnede dolabını göster diyor ve Cha aşağıdaki karton kutuyu gösteriyor. :D

         Gülmekten öldüğüm bir diğer sahne ise sorgu sahnesiydi. Yakaladıkları bir şüpheliyi sorgulamak için sorgu odasına giriyor dedektif. Bir haftadır da evine gitmemiş. Adam da konuşmuyor zaten. O da oturduğu yerden önce ayakkabısını sonra da çorabını çıkarıyor şüphelinin karşısında sakin sakin. Bir fırlatıyor çorabını ve şekil şudur:
O kadar zamandır çıkarmamış ki ayağından kaskatı kesilmiş artık çorap. Bir de bu giydiklerine "Onlar benim giyim tarzımı yansıtıyorlar!" demiyor mu?! :D 

         En sonunda da filinta gibi bir manken oluyor. Saçlarının rengini pek sevemesemde burada, yine de çok sevimli bu adam ya. :))
         İzlemediyseniz henüz tavsiye ederim. :) 

2 yorum:

nabrut fıdıllıoğlu dedi ki...

o saç rengi çok fenaydı ama:)

Elif Ayvaz dedi ki...

Korelilerde de kızlar boyamıyor saçlarını erkekler boyuyor. Hiç anlamıyorum doğrusu. :)