8 Mayıs 2013 Çarşamba

Bitirdim #5



Bitmek üzere olan bir sürü ürün var elimde. Bitsinler diye çok uğraştım ama bitmke bilmiyorlar. E vakit de geçiyor. Yazayım dedim.
Dalan D’olive Zeytinyağlı Saç Bakım Kremi: Dalanın kremlerini kullanıyorum. Bir de bunu deneyeyim dedim. Fiyatına göre çok iyi bir ürün bence. Tekrar alacağım. Paraben içermemesi de ayrı bir artı.
Oriflame Hair Repair Therapy Conditioner: Daha önceki ay da şampuanını bitirmiştim. Memnundum. Denk gelirsem yine alacağım. Şimdi elimde sadece maskesi kaldı.
I Love… Starwberries & Milkshake Duş Jeli: Daha önce de bitirmiştim bu seriden. Güzel.
Arko Nem Yüz, El ve Vücut Kremi: Küçüklüğümden beri arkonun o kokusu bana çok ağır gelir. Bunu da zeytinyağlı belki farklıdır diye almıştım. Ama hem yapısını hem de kokusunu sevemedim bir türlü. Zorla bitirdim.
         Minik Şampuan: Nisan başında iki günlük bir toplantı için Pamukkale’de bir otelde kalmıştık. Oteldeki odamdan aldım yani bunu. Böyle küçük bir şişeye ihtiyacım vardı sık sık seyahate çıktığımdan. İçindeki şampuanı kullandığım şampuanın içine kattım. Zira yetmezdi zaten tek başına benim saçıma. Şişesine göz makyaj temizleyicimi koyuyorum.

2 yorum:

Gamze Esra Ersöz dedi ki...

İnsanın sevmediği şeyi bitirmesi gerçekten zor oluyor.Bir parfüm almış, kokusunu sevmemiştim.O parfüm bi türlü bitmek bilmemişti.Başka parfüm olsaydı hemen biterdi :)Neyse bundan sonra aldığınız ürünleri severek kullanırsınız inşallah.

Elif Ayvaz dedi ki...

inşallah. :)