7 Ekim 2012 Pazar

Mim: 5 Şey

        
Daimi takipçisi olduğum Sevgili Yeşim beni mimlemiş. Aslında mim cevaplamaktan çok hoşlanmıyorum artık. Ama bunu cevaplamak istiyorum.

Çantamdaki 5 Şey:
·         Cüzdan
·         Mp3 Çalar
·         Kitap (Şibumi)
·         Fotoğraf Makinası
·         Defter -  Kalem

Odamdaki 5 Favori Şey:
·         Kitaplığım
·         Garfield’ım
·         Laptopım
·         Defterlerim
·         Kırtasiye ürünlerim

Bu Ay Planladığım 5 Şey:
·         Yeni evime bir an önce taşınabilmek
·         Elimdeki yarım kitaplardan en az 2’sini bitirebilmek
·         Japoncayı tekrar etmek
·         Şu an okuduğum İngilizce kitabı bitirebilmek
·         Çince kursuna kayıt olmak

Almak İstediğim 5 Şey:
·         Dikiş Makinası
·         Evime fırın ve elektrikli süpürge :)
·         Mitoloji kitapları
·         Totorolu bir şeyler
·         Yeni bir pantolon

Beni mimleyen kişi: hippilazman

Ondan etkilendiğim 5 şey:
·         Özgün olması
·         Çiçek çocukları sevmesi
·         Arada sırada yaptığı DIY projeleri :)
·         Peçete koleksiyonu :) (o koleksiyonu gördükten sonra sıkı takipçisi oldum. :D )
·         Müzesever olması :)

Mimlediğim bloglar:
Ve bu mimi yapmak isteyen herkes. :)







Hiç yorum yok: