21 Ekim 2012 Pazar

DIY - Fotoğraf Askısı


Bir ara ev aradığımdan bahsetmiştim, sonra da taşınma telaşım vardı. İşte ben sonunda taşındım. İkinci haftaya girmek üzereyim hatta yeni evimde. Şimdilik acil olan eşyaları aldım eve. Salonumda bir şey yok mesela. Onları da bayramdan döndükten sonra alacağım.
Ama işte salonun bir duvarına çakılmış böyle 4 tane çivi vardı ve gelip geçtikçe gözüme takılıyordu. Üstelik de kötü duruyor öyle. Sanırım eski kiracı tablo falan asmış. Neyse işte ben de böyle bir şey istiyordum zaten hep. Eski evde duvarlar değişik bir maddeyle boyandığından ve ben duvarları böyle çivilerle delik deşik etmek istemediğimden yapmamıştım. Burada başkası delmiş nasılsa. Ben de üzerine ip gerdim ve birkaç fotoğraf astım. 
Tabii daha bir sürü fotoğraf çıkarttırıp asacağım. Böyle çıplak kalmayacak yani. Bir de o klipsler yerine minik mandallar almalıyım. 
Adını da bilemedim. Derya Baykal gibi fotoğrafdanlık mı deseydim yoksa başka bir şey mi?! :Pp Fotoğraf askısı dedim geçtim. :))



7 yorum:

hippilazman dedi ki...

Güzel fikir tuttum bunu...

hippilazman dedi ki...

Güzel fikir tuttum bunu...

Elif Ayvaz dedi ki...

:) Teşekkür ederim.

sequins from life dedi ki...

çok çok güzel bir fikir !! ellerine sağlık

Elif Ayvaz dedi ki...

Teşekkür ederim.

GarkunY dedi ki...

başarılı

Elif Ayvaz dedi ki...

Teşekkürler. :)