11 Haziran 2011 Cumartesi

Çok uzun zaman oldu; evet.

Puh! Yoruldum yahu!
Annem, ben ve komşumuz yürüyüşe çıktık bu sabah. Oldukça uzun bir yoldu. Atatürk Parkı var burada. Oraya kadar gittik. Gitmişken içine de girelim dedik ve iki tur da içinde attık ve geri döndük. Yorulmuşum. Eeee Aydın’dan döndüğümden beri yürümüyorum neredeyse.
Bundan sonra her gün yürümeyi planlıyorum. Yarın seçim dolayısıyla biraz daha az yürüyeceğim, yürüyeceğiz. Bizim ay kullanmaya gittiğimiz okul biraz uzak kalıyor eve. Ama az önce yukarıda bahsettiğim parka yakın sayılır. Yarın okula kadar gidip gelmeyi yeterli sayacağım. Belki çıkışta pazara da uğrarız. Çünkü okulun tam önünde kocaman bir Pazar yeri var ve Salı ve Cuma günleri Pazar kuruluyor.
Tamam, bu kısmı geçiyorum. Şimdi geçmişten başlayıp anlatmaya devam edeceğim. 17 Mayısta okulum bitti. AA’yla geçmişim. Ama okuldan sınıfımı geçtiğime dair bir belge almam gerekiyordu ve daha başka işlerim vardı. Bu yüzden Balıkesir’e 27 Mayısta geldim. Bu arada bir Çanakkale ve Urla gezisini de araya sıkıştırdım. Çanakkale’de fotoğraf makinem yoktu ama Urla’da birkaç fotoğraf çektim. Onları da yükleyeceğim.
Çanakkale harika bir şehir. İçinde koskoca bir tarihi barındırmasının yanı sıra küçük, şirin bir yer. O açıdan beğendim. Şehitlikler, abideler falan bambaşka zaten. Rehber anlatırken hep ağladım, bolca da dua ettim. İnşallah kabul olur.
Urla… İzmir’in şirince bir ilçesi. O kadar çok gezilecek bir yeri yok ama yediğimiz yemekler, balıklar ve özellikle kahvaltılar harikaydı. 

Aydın'daki yurt odamdan gözüken ağaç bu. Seviyordum kendisini.
Urla
 Urla - Çeşmealtı
  Urla - Çeşmealtı
                                                                 Urla - Çeşmealtı
 Urla - Çeşmealtı
   Urla - Çeşmealtı
Aydın - Yine yurt odasından görünüm


Aydın - Yine yurt odasından görünüm


Aydın - Yine yurt odasından görünüm


Hiç yorum yok: