24 Ocak 2011 Pazartesi

Merhaba

Merhabaaaa...

Ben geldim. Adım Elif. Aslında www.yalanciakasya.blogspot.com da yazıyorum. Bilenler bilir. Ama genelde orada iç dünyamı, yazılarımı yayınladığımdan dolayı yeni bir blog açmayı düşünüyordum. Ve de bunu hayata geçirdim şu andan itibaren. :))

Bu blogu açmamın amacı şudur efendim: Buraya bütün ıvır zıvırlarımı, duyduklarımı, dinlediklerimi, iz bırakan her şeyi, görüntüleri ve de yaşamdan aldığım dedikoduları aktaracağım. 


Tamam, belki çok sık uğrayamayabilirim ama yine de fırsat buldukça geleceğim. Arada on - on beş yazı da gönderebilirim. Bana hiç belli olmaz. :))


Malum, benim okul başlayacak. Erken tatile girdi, erken başlayacak. O sebeple pazar günü Aydın'a dönüyorum. Oralarda kim öleee kim kalaaa... İnternete ulaşamayabiliyorum oralarda. 


Bu yazıya bu kadar yüz yeter. 


Tekrar görüşmek üzere efenim... :))

Hiç yorum yok: