27 Ocak 2011 Perşembe

Bugün

            Teyzeme gittim bugün. (Teyzemin kızı.) İşlerim vardı çarşıda zaten. Onları hallettikten sonra uğradım oraya da. Kardeşimle birlikte gidecektik ama paşayla gitmeden az önce bir kavgaya tutuştuğumuz için surat yaptı bana, gelmedi.
            Yeğenime bilye (bilez ya da cille ya da adı her neyse işte ondan) götürdüm. Biz de bir sürü vardı. Dün onlar bize geleceklerdi aslında ama kendisi suçiçeği çıkarıyor. ;) Kırmızı kırmızı beneklenmiş, gelemedi ben gittim.
              Bu arada tam bir aydır tatildeyim sözde kimseyi göremedim ama artık pazar günü gidiyorum ya bir sürü insan gördüm. Ne tuhaf iş!
             Aslında bir arkadaşımla da buluşacaktım ama olmadı. İşler biraz karıştı. Görüşemeyeceğiz Emrah. Kusuruma bakma. 

               Bu o değil. Netten buldum. :)

Hiç yorum yok: