1 Mayıs 2017 Pazartesi

Nisan Kitapları

        
Merhabalar,
         Mart ayının sonlarına doğru yeni bir yerde çalışmaya başladım ve nisan ayı boyunca da adapte olma sürecim devam etti. Bu yüzden benim için biraz dağınık bir ay oldu. Bu ay boyunca da sadece iki kitap bitirebildim. Hemen bakalım o iki kitaba. Yine kitapların isimlerine tıklayarak diğer blogumdaki uzun yorumlara gidebilirsiniz.


         O Adam Babamdı: Altay Abi’yi tanıyorum çıkardığı edebiyat dergisinden ama yüz yüze görüşme şerefine erişemedim daha. Bu kitabı da 2013 İzmir Tüyap Kitap Fuarı’ndan almıştım. Bir seri katilin hikayesini anlatıyor kitap kısaca. Beni çok şaşırtan bir kitap oldu. Asıl en çok şaşırdığım şey ise çok soğukkanlılıkla kitabı okuyup bitirmiş olmam oldu.


         Zarf: Haydar Ergülen sever misiniz? Ben severim. Mektup ve zarf temalı –yine- güzel bir şiir kitabıydı. Severek okudum.
         Zarf da bittikten sonra iki kitaba daha başladım ama ikisi de yarım şu an. İki değil de dört kitap okumuş olacaktım ama çok da bir şey değişmeyecekti. Dediğim gibi dağınık bir aydı. Mayıs ayını bol okumalı geçirmek dileğiyle.

         Siz neler okudunuz?

Hiç yorum yok: