14 Mayıs 2017 Pazar

Bitenler Mart, Nisan ve Mayıs 2017

         


         İşe başladım ve yine kendime ve yazmaya vakit ayıramamaya başladım. Mutsuzum bu sebepten. Yazamadım diye ürün birikti biraz. Yazayım da çöpe atayım artık.
         Syoss Şampuan: Saç dökülmesini %95 azalttığını vaat ettiği için almıştım. Açıkçası ilk defa bir şampuanın işe yaradığını düşünüyorum. Şu an başka bir şampuan kullanıyorum ama ara ara bundan kullanmaya karar verdim.
         Duru Arındırıcı Duş Jeli: Temizlemesi fena değildi ama ben kokusunu pek sevmedim bu ürünün. Almamayı tercih ederim.
         Epi Ağda Bantları: Cildim hassas olduğu için bu tip ürünleri çok fazla tercih etmesem de küçük parçalara bölüp bıyık bölgem için kullandım daha çok. O da sivilcesiz zamanlarımda. Fena değildi ama.
         Watsons Mini Isıtıcı Bant: Regl dönemlerinde işe yarıyor böyle ürünler. Watsons’tan alışveriş yapmıyorum artık ama başka markalardan deneyebilirim.
         Body Natur Tüy Dökücü Krem: Ben bu kadar işe yaramayan bir ürün görmedim. Vakit ve para kaybı.
         Bepanthol Cilt Bakım Kremi: Her zaman hayatımda olacak bir ürün kendisi. Yeniden alacağım ilk fırsatta ama hep unutuyorum.
         Banat Diş Macunu: Çantama attığım bir diş macunu. Tadını sevmesem de küçük diye almıştım.
         Empathy Parfüm: Bim’den almıştım bunları. Bir sürü çeşidi var. Çantaya atmalık güzel.
         Bioderma Photoderm AKN Mat Güneş Kremi: Matlaştırıcı bir üründü be kokusu da güzeldi. Sevdim sanki. Alınabilir.
         Epilex Epilasyon Sonrası Krem: Aslında güzel bir üründü ama ben hep epilasyondan sonra kullanmayı unuttuğum için son kullanma tarihi geçti. Farmasi’nin bir ürünüydü. Sanırım artık bulamam.
         Beauty Formulas Yağ Kontrol Edici Yüz Scrubı: Bu ürün bana portakal reçelini hatırlatıyordu. Reçelle de ilgili bir anım var. Ürünün uzun yazısını yazmıştım. Güzeldi ama Watsons’tan almıştım zaten, almam bir daha.
         İpana Diş Macunu: Çok sevmiyorum, bitsin diye kullandım.
         Hobby Zeytinyağlı Krem: Hobby’nin ürünlerine bir önyargım vardı ama bu ürünle yıkıldı. Kokusuna bayılıyorum ve tabii ki nemlendirmesi de harika. Elimdeki ürünler bitince yine alacağım.

         Denta Diş Fırçası: Sık sık değiştirdiğim için orta sertlikte olması yeterli benim için. Çok fazla marka ayırt etmiyorum. 

2 yorum:

evintekkizimona dedi ki...

Eline sağlık canım güzel bir yazı olmuş

Elif Ayvaz dedi ki...

Teşekkür ederim @evintekkızımona