11 Haziran 2016 Cumartesi

Bitenler #32




       
         Yine bir bitenler yazısı ile buradayım bilog. Hemen başlayalım da ben bu boşlardan kurtulayım.
         Watsons Traş Bıçakları: Bu traş bıçakları hem uzuz hem de kullanışlı oluyor.
         CLear Kepeğe Karşı Besleyici Şampuan: Bu şampuanı seviyorum. Yeniden alacağım ilk fırsatta.
         Restorex Hızlı Uzama Etkili Şampuan: Yani işte bunu da saçlarımı kestirincei – 2 santim falan- tribe girip aldım. Hızlı uzama etkisi varmış diye. Uzattı mı? Bilemiyorum. Saçlarımı kestireli aylar oldu. uzadı haliyle. Bir tane daha var. bitince yenisini almam.
         Watsons Duş Jeli: İpek yazıyor kokusu için. İlk başlarda kullanırken sevmiştim. Ama sonra kokusu çok ağır gelmeye başladı bana. bir daha almayacağım.
         Watsons Saç Maskesi: Defalarca bitirdim bu maskeden. Ben saç kremi olarak kullanıyorum. Yenisini kullanmaya başladım bile.
         Avon Celebre Parfüm: Daha önce de bitirmiştim. Sevdiğim, çok kalıcı olmayan ve astımımı çok rahatsız etmeyen bir parfüm.
         Dove Besleyici Vücut Sütü: Adında vücut sütü yazsa da body butter kıvamındaydı neredeyse ve çok güzel bir nemlendirme sağlıyordu. Yeniden alacağım. Ama önce elimde kalan 1-2 nemlendiriciyi bitireceğim.
         D&P Parfüm Deodorant: Atıyorum. Zamanında bir parfüm almıştım, yanında vermişlerdi. Ama hiç kullanmadım.
         Oriflame Pure Nature Purifying Blemish Solver: Çay ağacı ve biberiye içeriyordu ve kokusu çok güzeldi. Sivilcelerimin üzerine sürüyordum ama her sivilceye etki etmiyor böyle ürünler. Yani özel günlerde çıkan sivilceye etki edebilir belki ama benimkiler gibi karaciğer kaynaklı sivilcelere etki etmiyor kesinlikle. Hala katologta var mıdır bilemiyorum hiç.
         Veet Tüy Dökücü Krem: Lazım oluyor bazen.
         Clindoxyl Jel: Başka bir jelle dönüşümlü olarak geceleri kullanıyordum sivilcelerim için. Yenilerini almadım yeniden eski tedavime geri döndüğüm için ama muhtemelen ilerleyen aylarda doktor yeniden yazacak. Doktorunuza danışmadan kullanmayın derim.
         Dalan D’olive Zeytinyağlı Nemlendirici Krem: Hep hayatımda var olacaklardan biri. Kaldırılmadığı sürece. :)
         Watsons Magic Lip Balm: Bu ürünü doğru düzgün okumadan almışım. Eve gelince dudağa göre renk değiştirdiğini fark ettim ve hiç sevmedim. Çünkü bende resmen bir Çingene pembesine dönüşüyor. Yatarken falan kullandım da öyle bitti. Daha da almam.
         Nivea Essential Care Lip Balm: Nemlendirmesi idare ederdi ama kokusunu hiç sevmedim.
         Bepanthol Dudak Nemlendiricisi: Yukarıda yeniden sivilce tedavisine başladığımı yazmıştım. Bunu da o yüzden aldım çünkü bepanten muzicesini herkes bilir. Ama merhemi ya da kremi kadar sevmedim. Bence hiçbir işe yaramıyor. Nivea bile daha iyi hatta.
         Colgate 6’lı Diş Fırçası: Bu fırçaları çok çok uyguna almıştım. Severek kullandım.
         Selin Pembe Greyfurt ve Narlı Sıvı Sabun: Büyük boyunu da kullanmıştım. Güzel bir sabun.
         Watsons Kulak Çubukları: Severek kullanıyorum.
         Rituel De Beaute Siyah Nokta ve Kir Temizleyici Burun Bandı: Benim çok fazla siyah noktam yok ama arada sırada oluyor. Bunlar işe yarıyorlar. Biliyorsunuzdur bu ürünü zaten, pek bir meşhur kendisi.

         

Hiç yorum yok: