22 Ağustos 2015 Cumartesi

Garnier Nemlendirici Günlük Bakım Kremi

         

         Garnier’in çoğu ürününden çok memnun kaldığımı söylemiş miydim size?
         Daha önce bu kremin normal ciltler için olanını kullanmıştım. Daha sonra ise cildim çok kuruduğu için çok kuru ciltler için olan bu kremini aldım. İkili set halinde çok uygun bir fiyata denk gelmişti bana.
         Fiyat demişken daha önce Garnier ürünleri çok daha uygundu bence. O zaman hem bu kadar popüler değildi hem de ürün çeşitliliği azdı. Şimdilerde diğer markalara göre yine uygun fiyatlı ama eskiye oranla daha pahalı. Gerçi ürünlerinde yaptığı iyileştirmeler de göz ardı edilecek gibi değil.
         Yine çok konuştum. Gelelim ürüne.


         Normal ciltler için olan kreme göre daha yoğun bir yapısı var ürünün. Diğer ürün daha çok salatalığımsı bir kokuya sahip gibi gelmişti bana. Bilirsiniz; yeşil ambalajlı olan. Bu ürün ise daha çok krem gibi kokuyor. Bunu da bilirsiniz; normal krem kokusu işte. :) Gerçi daha güzel olabilirdi.
         Bu ürünü aldığımda cildim çok kuruyordu ama şu an karmadan yağlıya dönük. Cildim çok kuruyken bir paketini bitirdim setin ve nemlendirmesinden çok memnun kaldım. Karmadan yağlıya dönükken bu paketini de kullanmaya devam ediyorum ve hala çok memnunum.
         Cildinize sürdüğünüzde yağlı bir his bırakmıyor ve birkaç dakika sonra dokunduğunuzda ise kadifemsi bir his oluşuyor. Nemlendirmesi de oldukça iyi.
         Bu ürüne puanım 10 üzerinden 9.

         Siz bu ürünü kullandınız mı? Kullandıysanız memnun kaldınız mı?

Hiç yorum yok: