17 Ağustos 2015 Pazartesi

Garnier Kusursuz Makyaj Temizleme Suyu

         

         Evet bu ürün hakkında çok konuşuldu. Diğer makyaj temizleme sularıyla da karşılaştırması yapıldı duruldu. Biliyorum tabii ki. Ama ben de yazmazsam olmazdı.
         Bu ürünü denemeyi o kadar çok istiyordum ki anlatamam. Diğer makyaj temizleme sularını o kadar merak etmiyorum nedense ama bunu denemeyi çok istiyordum. Ama bakıp bakıp da geri koyuyordum. Aslında hep elimdeki ürünler bitsin diye bekledimdi. Sonra anneler günü indiriminde Migros çok güzel bir indirim yapınca dayanamayıp koşa koşa almaya gittim. Pişman mıyım? Hayır. :)
         Ürünün kokusu yok ki bunu çok sevdim.
         Resmen makyajı tek hamlede çıkarıyor. Cildi germiyor. Üzerinde durulamaya gerek yoktur dese de benim hiçbir makyaj temizleme ürününde içim rahat etmiyor ve gidip bir de yüz yıkama jeliyle yıkıyorum yüzümü ve sonra tonikleme işlemine geçiyorum. Ne yapayım sorunlu bir cildim var karaciğerim yüzünden.
         Benim bu ürüne puanım 10 üzerinden 10.
         Siz bu ürünü kullandınız mı? Kullandıysanız memnun kaldınız mı?

         

Hiç yorum yok: