29 Haziran 2015 Pazartesi

Bitenler #26

         


         Merhaba,
         Daha önce İzmir’e taşınacağımdan bahsetmiştim. Taşındım, üç hafta falan oldu sanırım. Bu süreçte taşınmak için eşyaları kolile, sonra gel yerleşmek için kolileri aç derken pek ürün bitirememiştim açıkçası. Bir sonraki ay için de bekletmek istemedim ambalajları. Bir an önce çöpe gitsinler istiyorum. O halde başlayalım:
         Neutrogena Visibly Clear Pore & Shine Temizleme Jeli: Neutrogena’nın daha önce de temizleme jelini ve peelingini kullanmıştım. Sanırım pembe greyfurtlu olanlardandı ve kokularını hiç sevmemiştim. Bence onlar çocuk aspirini gibi kokuyordu. Ama bu misket limon ve mandalina kokulu ve ben bu kokuya bayıldım. Temizlemesinden çok hoşlanmadım ama sırf kokusu yüzünden bir daha alabilirim.
         Farmasi Skin Care Yüz Temizleme Toniği (Yağlı ciltler için): Bir önceki yazımda kendisinden bahsetmiştim. Okumak için tık tık. Severek kullandığım bir ürün oldu. Fakat Farmasi’nin ürünlerini biraz pahalı buluyorum ben. İndirime girerse alabilirim yeniden.
         Veet Tüy Dökücü Krem: Pratik olduğu için genelde kullanıyorum. Daha önceki bitenlerimde de yazmıştım.
         Pomegranete Ampoule Mask: Kâğıt maskelerden çok hoşlanmasam da zamanında almışım birkaç tane. Sırf kendime bakım yapıyorum demek için kullandım. Anlık nemlendirme için iyi bir üründü.
         Dove Sabun: Dove’un bu 50 gramlık sabunlarından elimde bir sürü oldu nedense. Dove’un iki farklı setini aldığımdan içinden ikişer ikişer çıktı resmen. Eskiden yani ergenliğimde kaç tane bitirdim bunlardan bilemiyorum. Yeniden kullanmak nostalji oldu benim için. Dove’un ürünlerini genel itibariyle seviyorum.

         Watsons Footease Nokta Ayak Desteği: Çok uzun zamandır topuklu ayakkabı giymiyordum. Ama o mezuniyet denilen o illet için illa da topuklu giymek şart olmuş resmen. Ben de madem uzun zamandır giymiyorum, madem saatlerce ayakta duracağım bari ayağımı vurmasın diyerek bu ürünü aldım. İki tanesini bir ayakkabının iç tarafında yapıştırdım. Bütün gece ayakkabılar ayağımı hiç vurmadı. Tavsiye ederim.

2 yorum:

evintekkizimona dedi ki...

kagıt maskeyi çok merak ettim canım ilk indirimde alıp deneyeceğim.Bunlarda amaç bakım yaptım diyip kendini avutmak değil mi zaten yazın açıklayıcı olmuş ellerine sağlık :)
BLOG:senbenvehayat.blogspot.com.tr
İNSTAGRAM:evintekkizimona

Elif Ayvaz dedi ki...

Teşekkür ederim. Memnun kalırsınız umarım.