28 Haziran 2015 Pazar

Farmasi Yüz Temizleme Toniği (Yağlı Ciltler İçin)


Ürünün neredeyse hepsini kullandıktan sonra bir de yazısını yazayım dedim.
Evet, artık kullandığım ürünler hakkında yorumlarımı da yazacağım bloga.
İlk yazımda da Farmasi’nin yağlı ciltler için olan bu toniğine yer vermek istedim.
Tonik, limon ve aloe vera özlü olduğunda ki ben daha çok limon kokusu alıyorum kullanırken sanki yüzüme bulaşık detarjanı sürüyormuşum gibi hissettiriyor. :) Ama limon kokusunu çok sevdiğimden bu beni rahatsız etmedi.
Açıkçası ben temizlemesini oldukça beğendim. Yağlı ciltler için olduğundan içinde alkol var sanırım. Yüzünüzü biraz yakıyor ama ben böyle cildim daha çok temizleniyormuş gibi hissediyorum.
Bu ürüne puanım 10 üzerinden 9. Çok daha memnun kaldığım başka bir tonik var çünkü. Onu da başka bir yazımda anlatırım. :)

Siz bu ürünü kullandınız mı? Kullandıysanız memnun kaldınız mı?

2 yorum:

Satır Arası dedi ki...

Selam.
Benimde cildim yağlı daha doğrusu karma bir cilt olduğundan her tenisiyada temizleme ürünü kullanamıyorum. BÜ markayı da hep görürüm ama hiç almak kısmet olmadı. Denemek lazım tabi. Ben yüz yıkama jeli olarak Diedermin aldım ve memnunum.
İyi geceler.

Elif Ayvaz dedi ki...

Diadermin kullanmıştım ben ama hiç sevmemmiştim. Ürünlerin her cilde etkisi farklı tabii.