4 Aralık 2014 Perşembe

DIY: Takı Düzenleyici Yapalım

         
         Benim bir küçük aynam vardı ve her aynama olduğu gibi o da yere düşüp kırıldı. Ben de çerçevesini atmaya kıyamadım. Fırat gibi “Bir şey yaparım ki ben bundan?!” moduna girdim hemen. Uzun zamandır da tutuyordum öyle elimde. Sonra bir gün odamı düzenlerken zamanı geldi diye düşünüp harekete geçtim.


         Tek ihtiyacımız olan çerçeve ya da bunun için gerçek bir resim çerçevesi de kullanılabilir, makas, tül ya da öyle delikli bir şey ve yapıştırıcı.
         Yapımını anlatmaya bile gerek yok aslında.Tülü çerçeveden biraz büyükçe olacak şekilde kesiyoruz ve yapıştırıcıyla yapıştırıyoruz. İşte bu kadar.



         Yapıştırıcı yerine dikilebilir tabii de be uğraşmak istemedim pek. Sonra da üzerine küpelerimi taktım. 

Hiç yorum yok: