19 Haziran 2014 Perşembe

Bitenler #16


O kadar yoğunum ki… Yaptığım bir şey de yok aslında. Ama işten eve döndüğümde (evet, yine yaz tatili ve ben yine çalışıyorum) o kadar yorgun hissediyorum ki kendimi hemen uyuyorum. Yazılacak bir sürü yazım da birikiyor da birikiyor. Bir yerden başlamak lazım. En azından bitenlerimi yazayım.
Dove Beauty Blossom Besleyici Vücut Losyonu: Her ne kadar nemlendirmesi güzel olsa da sürerken sanki acı badem gibi geliyordu kokusu burnuma. Kötü değil de sanki vücudumda dönüşüyormuş gibi hissediyordum. Sınırlı üretimdi. Bir daha denk gelirsem alabilirim.
Dove Yıpranmış Saçlar İçin Besleyici Bakım Kremi: Güzeldi. Ben saç kremlerini saçımı daha kolay açabilmek için kullandığımdan bu da işimi gördü. Yeniden alınabilir.
Nivea Kuru ve Hassas Ciltler İçin Temizleme Kremi: Klasik Nivea kokuyordu ki severim. İçinde peeling tanecikleri olan bir kremdi. Hassas ciltler için demesine rağmen tanecikleri biraz büyüktü bence. Duşta kullandığımdan cildime çok zarar vermediğini düşünüyorum. Tekrar alınabilir.
Dove Duş Kremi: Bu ara hep Dove kullanmışım. :) Bu ürün de vücut losyonuyla aynı kofre içindeydi. Bir adet sabun ve duş lifi de çıkıyordu paketten. Sabunun kokusu bana çok ağır geldiğinden (yoğun bir tarçın kokuyordu) onu arkadaşıma verdim. Bu ürünün ise kokusunu o kadar sevmesem de temizlemesi fena değildi. Duş jellerinde daha ferah kokuları tercih ettiğimden muhtemelen bir daha almam.
Divinia Yüz Temizleme Köpüğü: İlk kez köpük bir temizleme ürünü kullandım. Hem fiyatı çok uygun hem de temizlemesi güzeldi. Tekrar alabilirim. Fakat tüp içinde olan krem temizleyicisinden nefret ettim. Yapış yapış yapıyor yüzü.
Dalan D’olive Bakım Kremleri: Dalan’ın kremlerini çok sevdiğimi daha önce de defalarca yazdım. Elimdeki egzamayı azdırmayan ender kremlerden olduğundan ayrı bir yeri de var benim için. Hem yoğun bakımından hem de losyon kıvamlı olanından bitirmişim yine. Hep alıyorum.
Signal Diş Macunu: Diş macunlarında markaya çok önem vermiyorum. Dişimi temiz tutsun yeter. Ha bir de acı, saçma sapan bir tadı olmasın, yeter bana.


Hiç yorum yok: