17 Mart 2014 Pazartesi

Döndüm

         


         Kaçtım. Böylesi daha kolayıma geldi, ben de kaçtım. O üzerindeki gökyüzü yüzüme gözüme bulaşan, tenime yapışan şehrime kaçtım.
Eskiden oradan çıkabilmek, kabuğunu yırtabilmek için uğraşırdım oysa. Şimdilerde kalabalıklardan bunaldıkça o hiç bildiğimden şaşmayan yere kaçıyorum. Bilindik olmasını, dinginliğini çok özlüyorum. Anladım.
Sokaklarında dolaştım cumartesi günü. Rahat rahat gezinen insanları seyrettim. Sanki düğüne gider gibi süslenmiş liselileri izledim. Kafelerde rock müzik dinleyip tavla oynayanlara gülümsedim. Bir gün de olsa dünyayla ilişiğimi kestim.
Kaçtım. Elime yüzüme bulaşıyor önümde ne varsa. Bir sürü iş var üzerinde uğraştığım. Daha ardım sıra gelenleri saymıyorum bile. Bir dünya iş yapıyorum ama görünürde hiçbir şey yok. Hiçbir şeye de yetişemiyorum aynı zamanda. Zamanı yönetemiyorum bir türlü. Ne uyuyabiliyorum üstelik ne de uyanabiliyorum. Sırf bu yoğunluktan ötürü çok istediğim bir eğitim gezisini kaçırdım mesela. Uyanamadım, salak gibi uyanamadım. Nasıl üzüldüğümü anlatamam. Hala da üzgünüm.
Kendime çok kızıyorum bazen. Yani tek bir işe yoğunlaşıp onu bitirmek varken neden hep on bin işi birden yapmak zorundayım anlamıyorum. Ya da en basitinden neden hep on kitabı birden okumak zorundayım. İlla hepsi birden olacak. İlla hırpalayacağım bedenimi.
Sonra bir de benim bunaldıkça seyahat etme huyum var. Zaten turist rehberliğini de önce kendimi eğlendirmek için okuyorum. Bunalmayacağım, sıkılmayacağım. :/ İşte kafam bir şeye bozuldu mu, şehirden sıkıldım mı, bir şeyler ters gitmeye devam etti mi benim hemen oradan ayrılmam, kendime çeki düzen verip silkelenmem gerek. “O” bile alıştı artık: “Biliyorum, sıkılınca gitmen gerekiyor senin!” dedi geçen gün bana. Doğrudur. Sıkılınca başka şehrin kalabalığına karışayım, başka kalabalık yüzler görüp geleyim düzeliyorum ben. Yine aynısı oldu. Cuma günü gittim Balıkesir’e. Bugün de döndüm Kuşadası’na. Azıcıktı ama çok yoğunum bu ara. İdare edeceğim.

Döndüm. Düzelecek inşallah her şey. Şu iki hafta da çok yoğunum. Sonrası selamet gibi. Hadi bakalım. 

2 yorum:

Anonymous dedi ki...

Bugün burada tanıklığımı dünyayla paylaşmaktan mutluluk duyuyorum. Kendimi asla bunu yaparken hayal etmiyorum ama neşe doluyum ve başkalarının da yardım etmesini istiyorum. Mesleğim gereği ofis sekreteri olarak, kocamdan iki çocuğum var. Kocam hiçbir açıklama yapmadan beni ve çocuklarımızı terk etti. Evden yeni çıktı ve sonra başka bir kadınla görüştüğünü duydum, onu eve geri döndürmek için mümkün olan her yolu denedim ama bana tuhaf davrandı ve hatta çocukları ihmal etti. Hayal kırıklığına uğradım ve yıkıldım, büyü yapan Dr Ajayi hakkında bir gönderi görene kadar farklı açılardan yardım aradım. Bana ne yapacağımı söyleyen bir büyü uygulayıcısıyla temasa geçtim. Bana bir Büyü yapacağına ve üç gün içinde her şeyin yoluna gireceğine dair güvence verdi ama ben şüpheliydim, sonunda onunla tekrar iletişime geçmeden önce biraz düşündüm, süreci birlikte yaşadık ve büyünün işe yaramasına ve kocama şaşırdım eve döndü ve diz çöktü ve af diledi ama ilki ondan sürpriz bir telefondu çünkü yaklaşık 6 aydır konuşmamıştık. Dr Ajayi gerçekten sözünün eri bir adam, eğer ilişkinizde veya hayatınızın herhangi bir alanında sorun yaşıyorsanız, kalıcı bir çözüm için büyü uygulayıcısı Dr Ajayi ile iletişime geçin.

E-posta: drajayi1990@gmail.com
WhatsApp numarası : +2347084887094

Anonymous dedi ki...

İlişkimi dağılmaktan kurtararak bana büyük bir iyilik yapan Dr Ilekhojie sayesinde her gün yüzümde bir gülümsemeyle uyanıyorum. Mükemmel bir ilişkim olduğunu düşünürdüm, ta ki sevgilim eve geç gelip her gün bana farklı bahaneler sunana kadar, onu yakından takip etmeye karar verdim ve sonra onun başka bir kızla ilişkisi olduğunu keşfettim. Ona çok güvendiğim ve onun gizli bir ilişkisi olduğunu ve artık benimle ilgilendiğini veya bana sevgi gösterdiğini bildiğim için kalbim kırıldı. Daha farkına varmadan beni kız için terk etti ve ben de onu başka bir kadına kaptırdığım için büyük bir çıkmaza girdim. Ama Dr Ilekhojie'nin iletişim bilgilerini internete koyan herkese teşekkür ederim. Onu 48 saat içinde geri almamda bana yardımcı oldu ve bugün ilişkim her zamankinden daha fazla sevgi ve güçlü duygusal bağla yeniden tesis edildi. Dr Ilekhojie ile +2348147400259 numaralı telefondan arayarak veya WhatsApp aracılığıyla iletişime geçebilirsiniz.