7 Ekim 2013 Pazartesi

DIY – Telgrafın Tellerine Kuşlar Mı Konar?


Telgrafın Tellerine Kuşlar Mı Konar?
Herkes sevdiğine canım böyle mi yanar?
Yeni bir kendin yap projesiyle buradayım sevgili blog.
Şimdi efendim ben pinterest deryasında gezinirken çok beğendiğim, hasetimden çatır çutur çatladığım bazı güzellikleri biriktiriyorum bilgisayarımda. Nitekim dün de bunlardan birine baka baka Minion yaptım. Ona da bakmak isterseniz bir tık.


İşte bu güzel takımı da görünce “Aman Allahım! Bu benim olmalı!..” diye höykürdüm bilgisayara ama ses vermedi namussuz. Sonra baktım baktım, ben yaparım ki yahu bunu dedim. Dedim demesine de tabii aradan oldukça uzun bir süre de geçti. Stajdı, çalışmaydı derken yazı yedim bitirdim  zaten. Şimdi okul açıldı, hazır havalar da soğudu hazır iş de bitti evde daha çok zaman geçirir oldum tabii.


Dün Minion’u yaptım ama aklımda asıl bunu yapmak vardı. Aklımda kalacağına yapayım da çıksın aradan dedim bugün ve aldım elime porselen kalemimi ve çizmeye başladım. Zaten çizim çok basit bir şey. Beş dakikada oluverdi.
Bu ne böyle bardak mı saksı mı derseniz de hemen söyleyivereyim. Bu benim içine diş macunumu, diş fırçamı koyduğum kupamsı kap. :) Artık çok sevdiğim kuş figürlerine bakarak dişlerimi fırçalayacağım, he he. :)
Ben böyle bir sürü güzel çizim biriktirmişim ama en çok bu kuşluyu seviyorum nedense. Hatta bu takımın aynısından da yapmak istiyorum. Çeyizime falan koyarım artık ya da öğrenci evimde cicili bicili kullanırım. :)
Bu arada porselen kalemi yıkanınca çıkmıyor. Bu kalemi Balıkesir’den bir kırtasiyeden almıştım. Sanırım hobi malzemesi satan dükkanlarda bulunabilir.



Hiç yorum yok: