6 Ekim 2013 Pazar

DIY – Minion Yapımı


Nereden bulduysam böyle bir resim kaydetmişim bilgisayarıma. Bir gün bakınırken denk geldim öyle. Sonra aklıma sürpriz yumurtaların sarı kutuları geldi. Olmaz mı ki falan derken bir de bakmışım ki oyun hamurunu ve sarı kutuyu çoktan almıışım bile elime.
Yalnız şöyle bir sorun var ki resimdeki Minion tamamiyle oyun hamurundan yapılmış. Ben o kadar uğraşmak istemedim ve açıkçası o sarı kutuyu değerlendirmek istedim. İzmir Ekonomi Üniversitesi’ne gitmiştik geçen yıl bir panel için. Orada Gençlik ve Spor Bakanlığı’nın bir standı vardı. Anket yapıyorlardı, sonra da bu oyun hamurundan veriyorlardı. Oyun hamurunu da öyle elde etmiştim. Ama bendeki hamur beyaz tabii.


Ben yine yaptım resimdekine benzetmeye çalışarak. Mükemmel olmadı ama ben eğlenmiş oldum . :) Daha sonra da guaj boyayla boyadım. Sonuç budur. :) Mutluyum. :)



Hiç yorum yok: