11 Mart 2013 Pazartesi

Bitirdim #3


        
Biobis Saç Dökülmesine Karşı Şampuan: Bunu Bim’den almıştım sırf denemek için. Kokusu elma gibiydi. Onun haricinde hiçbir şeyini sevmedim. Almam bir daha.
Oriflame Loves Me Daisy Scented Shower Cream: Bunu yazın almıştım. O zamandan beri kullanıyorum. Papatyanın her halini sevdiğim için bunu da çok sevdim. Denk gelirse yine alırım ama şu an çevremde oriflame satan kimse yok ne yazık ki.
Listerine Zero Ağız Bakım Ürünü: Bunu erkek arkadaşım verdi aslında. Etiketin hemen altında işaretli yerden itibaren kullandım. Bence kokusu ve tadı da çok kötüydü ama temizlik hissi güzeldi. Bilemiyorum alır mıyım, keşke kokusuz ve tatsız olsalar.
Vaseline Nemlendirici Vücut Losyonu: Bunu severek kullanıyorum. Özellikle de tedavim (bununla ilgili ayrıntılı bir yazı yazmayı planlıyorum) başladıktan sonra vücudum çok kuruduğumdan en büyük yardımcılarımdan biri oldu. Elimdeki ürünler biter bitmez yeniden alacağım.
Oriflame Optifresh Herbal Diş Macunu: Bunu Balıkesir’den beni ziyarete gelen arkadaşım (en iyi, yakın arkadaşım, dostum) giderken bana denemem için bırakmıştı. Diş macununda tam istediğimi bulamıyorum nedense. Ama bu fena değildi. Yeniden almayı düşünüyorum bunu.
Dalan D’olive Zeytinyağlı l & Vücut Kremi: Bundan daha önceki bitirdim yazısında da vardı. Severek kullanıyorum. Piyasadan kalkmadığı sürece de kullanmaya devam edeceğim.
Avon Super Extend Maskara: Uzun zamandır kullanıyordum. Fena değil. Zaten çok beklentim de yok gözlük kullandığımdan. Siyah ve belirgin olsun yeter bana. :)
Imex Syndet Akneli Ciltler İçin Sabun: Bu minik sabunu doktorum vermişti. Sabun kullanmayı seviyorum her ne kadar cildi kurutsalar bile. Ama bu kurutmuyor aksine nemlendiriyordu. İlk başlarda kokusundan dolayı kullanamadım çünkü değişik bir kokusu vardı. Ama daha sonra alıştım ve kullandım. Şu an kendi aldığım başka sabunlar kullanıyorum ama kontrole gittiğimde yeniden isteyeceğim.

Avon Naturals Şampuan & Saç Kremi: Kokularından nefret ettiğim devasa ürünler. Çooook uzun zamandır kullanıyorum ve bitirmek için resmen kendimle cebelleştim. Neyse ki kurtuldum. Kötü değillerdi ama hem kokusunu sevmedim hem de çok büyük, bir süre sonra sıkıyor.
Komili Ebru Sıvı Sabun: Komilinin hemen hemen her ürününü seviyorum. Kutusunu atmayacağım. Yine sıvı sabun dolduracağım. Malum plastik. 


Avon Clearskin Dual Action Mikro Tanecikler İçeren Temizleyici: Bu çok çok uzun zamandır bende. Kuzenim vermişti. Aldığımdan yarıdan fazlası doluydu. Birazını kullanıp kenara atmışım. Sonra geçenlerde yine kullandım ama cildimi tahriş etti çoğu temizleyici gibi. Kullandığım ilaçlar yüzünden cildim çok hassaslaştı çünkü. Kullanamayacağımdan atıyorum.
Firt Time Lila Göz Farı: Resmen çocukluğumdan beri bende bu far. Yine kuzenim vermişti. Markasını bile bilmiyorum ama 14 numaraymış. :)Bir kez bile kullanmadım, kullanılan kısım ona ait. Yıllardır beklediğinden ve daha fazla yıllanmasına gerek olmadığından çöpe gidiyor.

Gris Alkolsüz Islak Havlu: Bunu kokusunu sevdiğimden ve kapaklı olmasından dolayı sık alıyorum.
Kağıt ve Islak Mendiller: Çantanın olmazsa olmazları.
Apaks Makyaj Temizleme Pedi: Hem ucuzlar hem de çok amaçlı kullanılabiliyorlar. Üstelik dağılmıyorlar da. Daha ne isterim ki.
Kotex Günlük Ped: Normal pedler gibi tek tek paketli olduğundan bunu tercih ediyorum. Çantaya attığımızda -özel çantasında bile olsa- daha steril olduğunu düşünüyorum. Hep alınır.

Hiç yorum yok: