23 Şubat 2013 Cumartesi

Bu Ara



        Dönem 28 Ocakta başladı ve bu dönem hem Bizans Sanatı hem de mitoloji gibi iki ağır dersi bir arada alıyorum.  Üstüne bir de mesleki İngilizceyle Japonca da koydun mu tamamdır. Ha hazırlamam gereken sunumlar da cabası.
         Ders programım desen ayrı bir saçma. Sabahın ilk saatlerinde dikiliyorum ayağa, akşama kadar ders. Hiç boş günüm yok ne yazık ki.
         İşte o yüzden ben bu ara hem mitoloji hem de Bizans sanatıyla ilgili kitaplar okuyorum. Daha İncil’i okumaya başlayacağım ve geri kalan Zebur ve Tevrat’ı da bir an önce almalı ve okumalıyım.
         Hocamızda sağolsun geçen günkü dört saatlik mitoloji dersinde iki kitabı bitiriverdi. Ben daha birini anca yarılayabildim, öbürünü de yeni aldım. E biraz insaf be hoca. 

2 yorum:

Nerwen dedi ki...

kolay gelsin sana :) zevkli gibi geliyo aslında kulağa uzaktan :D

Elif Ayvaz dedi ki...

Teşekkür ederim. Zevkli ama biraz yorucu. :)