24 Aralık 2012 Pazartesi

İstek Listesi / Wish List


Herkes wist list yapmaya başlamış bloglarında. Ben de yapayım bir tane dedim. Aslında hiçbir zaman yeni yıl ruhuna bürünen, heyecanla bekleyen ya o güne özel hazırlanıp program yapan biri olmadım. Yılbaşı gecesi özellikle evde kalmayı tercih ediyorum hatta. Sokaklar çok tekin gelmiyor bana nedense o gün çünkü. Ama içimden geldi işte. Ayrıca bu ara evrene ne mesaj göndersem kabul ediyor. Belki bunları da duyar aman okur. :D
Neyse her zaman bir şeyler isterim ben. İsteklerim hiç bitmez. “Kaynaklar kıttır ve ihtiyaçlar sınırsızdır.” :)) İktisada da değinirim böyle. :D
2013’ten beklentilerim şöyle:
*Tedavimin iyi bir şekilde sonlanmasını
         *Daha çok kitap okumayı
         *Yeni bir dil daha öğrenmeyi
         *Japoncayı ilerletmeyi
         *Daha çok gezebilmeyi
         *Sevgilimle daha çok vakit geçirebilmeyi
         *Daha çok öykü ve deneme yazabilmek, mümkünse kitabıma yoğunlaşabilmeyi.
         *Derslerimde birazcık daha başarıyı :)
         *Çevremdeki insanların sağlıklı, mutlu ve huzurlu olmalarını
         *Ülkemin içinde bulunduğu çıkmazlardan aydınlığa çıkmasını, uyuyan insanların uyanmasını ve doğru düzgün yönetilmesini
         *Türkiye turuna çıkabilmeyi :)
         *Ve eğitimin, sağlık giderlerinin ücretsiz olduğu bir Türkiye diliyorum.

Hiç yorum yok: