24 Temmuz 2012 Salı

D&R Alışverişim

D&R'daki bu kampanya haberini göreli çok olmuştu doğrusu ama fırsat bulup gidememiştim. 3 gün önce ev arkadaşımla dolaşmak için çıktığımızda D&R'a da uğradık ve aşağıdaki 5 kitabı aldım.

Paulo Coelho - Brida
Toni Morrison - Katran Bebek
Metin Kaçan - Fındık Sekiz


Alexandre Jardin - Zebrail
Münir Göle - Fısıltılar 

Bunları bulabildim o gün. Aslında Can Yayınları'dan başka kitapların hayalini kurarak gitmiştim ama ya kalmadılar ya da onlarda kampanya yoktu. Bilemiyorum. Gerçi orada 360 çeşit kitap da göremedim demek ki kalmamış. :) 

Sonra da dün gittiğimde de aşağıdakileri aldım. 


Marc Levy - Gölege Hırsızı 

Bu kitaptan Sevgili Serrose blogunda bahsetmişti. Merak ettiğim için aldım bunu.


Gerd Schneider - Kafka'nın Bebeği 

Bu kitap kampanyaya dahil değil. Tam bir Kafka aşığı olduğum için aldım bunu. 



                                     






Hiç yorum yok: