30 Temmuz 2012 Pazartesi

Bitirdim


Bloglardaki bitirdim yazılarını severek takip edenlerdenim ben de. Bu sayede ben de yeni kararlar alıp elimdeki ürünleri bitirmeden yenilerini almamaya başladım. Çünkü biraz garantici bir insan olduğumdan her şeyden çifter çifter alma gibi bir huyum var. :S O yüzden ben de ürünlerimi bitirmeye çalışacağım ve bitirdikçe de kendimi motive edebilmek amacıyla bitirdiğim ürünleri buraya ekleyeceğim.




1-    Avon Care Glycerine Hand & Nail El Kremi: Bunu Avon’un indiriminden almıştık. 3 tanesi 9 liraydı yanlış hatırlamıyorsam. 3 arkadaş paylaşmıştık. İlk bitiren ben oldum sanırsam. Gliserin, kalsiyum ve E vitamini varmış içinde. İlk başlarda sevmemiştim. Yağlı gelmişti bana. Tamam, çok yağlı değildi ama ben yağsız sevdiğimden olsa gerek işte. Sonra alıştım ve Kuşadası’nın havası bana bir türlü yaramadığından yaz kış ellerim kurudu, bol bol kullandım ben de. Aynısından almam herhalde. Zaten yeterince krem var etrafta alternatif olacak.
2-    Nivea pearl & Beauty Anti – Perspirant Deodorant: Parfümlerde ve deodorantlarda çok ağır kokuları kullanamıyorum. Başım ağrıyor. Bunun kokusu hem hafifti hem de minicik olduğu için tam çantaya atmalık. Bittiğinde yine böyle küçük almak istedim ama kalmamıştı. Büyüğünü alacağım.
3-    Outspoken İntense Perfumed Body Spray: Bunu bana bir arkadaşım vermişti çünkü ben parfümünün kokusuna bayılmıştım. :) O da bana deodorantını vermişti. Severek kullanıyordum, ne yazık ki bitti. Parfümünü alacağım.
4-    Celebre: Bu da çiçekli ve çok hafif bir parfümdü. Yine severek kullanıyordum ki bitiverdi. Bu bitti diye iki gün yas tuttum hatta. :D Alacağım yine.
5-    Colgate Misvak Özlü: Bu da bitti. Sırf misvağı merak ettiğimden almıştım. Diş macunu konusunda istediğimi bir türlü tutturamıyorum. Sensetive kullanmıştım o çok güzeldi. Bitince aynısından bulamadığım için bunu almıştım. Aynısından almadım.

Şimdilik bu kadar ürün bitirebilmişim. Yakın zamanda yenilerini bitirebilirim inşallah. 

Hiç yorum yok: