19 Aralık 2011 Pazartesi

2012 – 12 Dilek


Mim konusu: Yeni yılda istediğimiz 12 dilek.

            2012; bu yıl senden bunları istiyor ve bekliyorum. Grup çalışması yaparsak daha çok verim alabiliriz. :)

1-      Sevdiklerimle birlikte sağlıklı bir yaşam diliyorum.
2-      Hayatımda güzel başlangıçlar istiyorum. Duygusal, maddi, manevi…
3-      Artık derslerime daha çok çalışmam gerek. Özellikle de dil derslerime. Bunun için de birazcık hırs diliyorum.
4-      Ehliyet almak istiyorum.
5-      Fotoğraf makinası almak istiyorum. Daha çok para biriktirebilmeyi diliyorum.
6-      Daha seviyeli, daha doyurucu arkadaşlıklar istiyorum.
7-      Bol bol kitap okumak istiyorum.
8-      Daha çok gezmek istiyorum.
9-      Yurtdışına gitmek istiyorum. Bu Erasmus ile olursa iyi olur. Ama work and travel da kabulümdür. :)
10-  Bol bol yürüyüş yapmak istiyorum.
11-  Bir öğrenciye ders vermek istiyorum.
12-  Tüm sevdiklerim ve benim için huzur diliyorum.

Bu kadar 2012. Bekliyorum, hadi gel. :)

Bu mimi dileyen herkes yapabilir. :)

Hiç yorum yok: