16 Aralık 2011 Cuma

Hakkımdaki 7 Gerçek



         Hangi blogta gördüğümü hatırlamıyorum ama böyle bir mim okudum geçen gün. Çok hoşuma gitti. Ben de yapayım dedim.

1-    Yalana tahammülüm yok: Yalan söyleyen insanlardan hoşlanmıyorum. Yalan söylediğini hissedersem bir insanın, vakti geldiğinde de yüzüne vurmaktan çekinmem. Hatta hayatımdan çıkarmaya kadar da vardırıyorum işi. Aptal yerine konmak hiç hoş bir şey değil.
2-    Çok sulu gözlüyümdür: Fakat insanların yanında ağlayamam. Çünkü küçüklüğümden beri ağlamanın zayıflık olduğunu düşünürüm. Beynimi nasıl şartlandırmışsam artık…
3-    Hayalperestim: Bana bir şey söylenmeye görsün. Dakikasında kurmaya başlarım.
4-    Çok sinirliyim: Çoğu zaman belli etmemeye ve öfkemi kontrol altında tutmaya çalışsam da çok sinirli biriyim. Damarıma basıldığı zaman kimseyi görmez gözüm.
5-    Olumsuz insanlardan çok çabuk etkilenirim: Böyle yapmamam gerektiğini bildiğim halde bu motivasyonumu çok etkiler.
6-    Kafama koyduğum şeyi yaparım: Ama bu, bu şeyi gerçekten istiyorsam geçerlidir.
7-    Rekabetten hoşlanmam: çevremde de benim rakip olarak gören insanların bulunmasından rahatsız olurum.
Hadi 8 olsun. :)
     8- Durağan bir hayattan nefret ederim: Tekdüze yaşamayı sevmiyorum. Her an beni şaşırtacak bir şeyler görmeyi istiyorum. Bir yerlerden birileri fırlasın, bir şeyler çıksın karşıma falan… Bu isteğim duygusal ilişkilerimde de değişmiyor tabii ki. Buradan adaylara duyurulur, monoton olmayın. :P

Hiç yorum yok: