12 Mayıs 2016 Perşembe

Bitenler #30



         


         Selam bilog,
         Yine bir bitenler ile buradayım. Bilogu da sadece bitenler yazmak için kullanır oldum bu ara, farkındayım. Ama kendimi bile unuttuğum zamanlardayım. Çalışmak için yaşar oldum resmen. Pek mutlu değilim bu durumdan.
         Neyse…
         Başka bir zamana olan biteni de yazmaya çalışacağım. Ama şimdi bitenlere başlayalım:
         Benri Aloe Veralı Vücut Losyonu: Bu ürünü çok uzun zamandır kullanıyorum ki devasa ürünleri de seviyorum. Bir de fiyat performans açısından güzelse tadından yenmiyor bence. Bu devasa losyonu da çok uygun fiyata almıştım. Performansına gelince orta halli diyebilirim. Nemlendirmesi güzel. Yapısı güzel bence ama vücuda emilmesi için biraz beklemek gerekiyor. Ama bu benim için çok sorun değil. O yüzden severek kullandım. Bir daha alır mıyım bilemiyorum ama. Belli olmaz bana.
         Garnier Saf & Temiz Neem Arındırıcı Temizleme Jeli: Bu benim ikinci paketim sanırım. İlkini severek kullanmıştım ama bundan biraz sıkıldım. O yüzden bu ürünü köpük bir temizleyici şişesine koyup üzerine de su ekleyip köpük temizleyici olarak kullandım. Kokusunu ya da yapısını sevmediğiniz temizleyiciler için bunu yapmanızı öneririm.
         Soltan Kids Güneş Kremi: Bu ürünü İrlandalı bir arkadaşım vermişti. Yaz kış güneş kremi kullanmak zorunda olduğumdan bunu da severek kullandım. Yapısı çok güzeldi ve yapış yapış değildi. Kokusu da güzel hem. Ama ne yazık ki Türkiye’de görmedim hiç.
         L’oreal Elseve Saç Dokusunu Kusursuzlaştırıcı Bakım Yağı: Bu ikinci şişem. Üçüncüsünü de aldım. Ben bu yağları saç uçlarıma bolca sürüp maske gibi bekletiyorum, sonra da yıkıyorum. Memnunum.
         Shooter’s Man Parfüm: Bu parfüm tabii ki benim değil. :) Erkek arkadaşımın parfümü ama ben kokusunu seviyordum. Yanlış hatırlamıyorsam Farmasi’den almıştık. Tavsiye ederim.
         Isotrexin Jel: Bunu doktorum veriyordu sivilce tedavisi görürken. Tedaviyi yarıda kesmemize rağmen bunu ve başka bir jeli daha sürekli kullanmamı söylemişti. Sivilcelerimi yatıştırdığından ve yeni sivilce çıkmasını önlediğinden severek kullanıyorum.
         Zeytin Sarayı Arganlı El, Yüz ve Vücut Kremi: Bu kremleri Şirince’den almıştım. İlk aldığımdan zeytinyağlı, arganlı, güllü ve narlı olanlarını kullandım. Sonraki alışımda kokularını daha çok sevdiğimden zeytinyağlı ve arganlısını almıştım. Sanırım bu el kreminden de biraz sıkıldım. Eskisi gibi severek kullanmadım bu kez. Şirince’ye yolum düşerse belki zeytinyağlısını alabilirim ama belki…
         Sesu Tüy Dökücü Krem: Arada lazım oluyor bu ürünler.
         Signal White Now Diş Macunu: Açıkçası diş macunundan çok beklentim yok benim. Temizlesin yeter bana. Ama signale de alıştım sanırım. Arada indirime de giriyor, alıyorum.
         Sprite Lip Smacker: Daha önce fantalı ve kolalısını kullanmıştım. Ama bu ürünün sanki kokusu değişmiş gibi geldi bana. O yüzden çöpe gönderiyorum üzülerek.
         Watsons Kulak Temizleme Çubukları: Bu çubukları ayrı ayrı poşetli olduklarından çok seviyorum. Seyahatlerde çok iyi oluyor özellikle.
         L’oreal True Match Fondoten: Bana verilen renk 2.C Rose Vanilla rengiydi. Bana bir tık açık gelse de yüzüme sabitlenmesine bayıldım. Biraz kuru gibi sanki yüzde ama benim karmadan yağlıya dönük cildimde duruşunu sevdim. Pek fondoten kullanmasam da elimdeki ürün bitince uygun rengini almayı düşünüyorum.

         Benim bitenlerim bu kadardı. Siz neler bitirdiniz?

Hiç yorum yok: