16 Ekim 2014 Perşembe

Bitenler #18, Kitap Meydan Okuması (4)




Bu kez biraz çokça ürün var. Bir ay öncesinde bitmiş olsalar da Doğu turuna gittiğimden anca şimdi yazabiliyorum. Bakalım neler bitirmişim:
Saloon Hawaii Çiçekleri Sıvı Sabun: Sıvı sabunları böyle büyük boy alıyorum ben genelde. Daha hesaplı oluyor. Bunun kokusu da, temizlemesi de güzel. Bir market açılışından çok ucuza almıştım.
İpek 2si 1 Arada Şampuan: Bu şampuanı bir süre başka bir kutuya bölerek içine badem yağı koyup kullandım. İlk yıkamayı bununla yaptıktan sonra ikinci yıkamamı diğer kullandığım şampuanla yapıyordum. Ama daha sonra alalı uzun süre oldu diye sürekli kullandım ve bitirdim. Ailem çocukluğumdan beri bu şampuanı kullanır, eskiden saçıma iyi gelirdi ama artık pek iyi gelmiyor nedense. Yine badem yağı ile birlikte kullanmak için alabilirim belki.
Schwardzkopf Gliss Sıvı Saç Kremi: Yine bitirdim. :) Yedeğim kalmadı hiç, acil almam lazım.
L’oreal Elseve Extraordinary Oil: Ben bunu yanlış almışım aslında. Bu kırmızı kapaklı olanı boyalı saçlar içinmiş meğer. Ama faydasını gördüm. İyi geldi bence saçıma. Ben saç uçlarıma bolca sürüp bekletebildiğim kadar bekletiyorum duştan önce. Sonra da gidip yıkıyorum. Her gün saç uçlarına sıkıp kullananlar varmış ama ben yağla dolaşamam öyle. Memnun olmayan da çok ama ben sevdim. Alabilirim de başka bir marka da deneyebilirim de.
Watsons Protecting Treatment Wax: Bu saç maskesini çoğu insan gibi ben de saç kremi olarak kullanıyorum. Daha önce ballısını kullanmış çok memnun kalmıştım ama sanki bu ilki kadar iyi gelmedi bana. Bir süre sonra da kokusu değişti niyeyse. Tarihi de geçmedi oysaki. Ama genel itibariyle mutluyum. Elimdeki ürünler bitince alabilirim yine.
Nivea İnvisible Deodorant: Güya beyaz ve siyahlarda iz bırakmıyor ama bence her deo gibi bu da iz bırakıyor. Kokusuna alışmıştım. Tüm yaz boyunca kullandım neredeyse çalışırken. Genelde stick kullansam da özellikle yazın yeterli gelmediğinden kullanıyorum mecburen.
Ürederm Lipo %10: Bunu doktorum egzama için vermişti bana. Ama bir arkadaşım da sivilce ilacı kullanırken kullanmıştı cildine. Cilt problemleri için yani.
Dalan D’olive Zeytinyağlı Yoğum Bakım Kremi: Yine, yeniden. :)
Nivea Hydro Care Lip Balm: İlk başlarda kokusu detarjan gibi gelse de sonradan çok sevdim. Nemlendirmesi iyiydi. Doğu turunda da gündüzleri güneş korumalı başka bir lip balm kullandım, geceleri de hep bunu kullandım.
L’oreal Paris Triple Active Fresh Jel Cream: İkili pakette çok uygun bir fiyata almıştım bunu. Birincisini bitirdim, ikincisini kullanıyorum şimdi. Yağlı değil, çok hafif ve nemlendirmesi de iyi.
Carelly Lüx Pamuklu Çubuk: Her şeye kullanılıyor işte.
Play World Islak Mendil: Yine bitti. Bu da hep lazım.
L’oreal Paris Perfect Clean Köpük Jel: Köpük dese de normal yıkama jeli. Ferahlatıcı bir etkisi vardı. Yeniden alınabilir.
Sweet Snuggles Chocolate Vanilla Shower Cream: Bunu bir arkadaşım 3lü set halinde hediye etmişti. Vücut losyonu ve scrubu da vardı ama onları henüz kullanmadım. Daha doğrusu ben bu ürünü Doğu turuna götürdüm. Losyon yetmeyeceğinden, srubu da çok vaktim olmayacağından yanımda götürmedim. Bunun da kokusu benim için ağır olduğundan oralarda harcayıp bitirmek için götürdüm. :D İndirim zamanlarında çıkıyor sanırım bu. Denk gelmez herhalde bir daha.
Gelelim KMO’ya.
4. gün: En sevdiğin serinin en sevdiğin kitabı.
Dün en sevdiğim seri yok demiştim çünkü seri kitap okumuyorum. Ama Ahmet Hamdi Tanpınar’ın en sevdiğim kitabı Huzur.





Hiç yorum yok: