4 Nisan 2012 Çarşamba

Otobüs Not Defterim






Bu not defterini -ya da post - it mi denir bilemiyorum, ama yapışkanlı değil- ara tatilde İstanbul'a gittiğimde almıştım. Bir pasajdan aldık Beyoğlu'ndan ama adını hatırlamıyorum şimdi pasajın. Bunny Design diye bir dükkandı satan yer de. Aynı firmayı Kocaeli'nde de görmüştüm. Bu taraflarda olmadığı için ben ilk kez karşılaştım ama oldukça ünlüymüş galiba. Cahilliğime verdim ve bir sürü şey beğendim. Çünkü çok güzel eşyalar, ev ürünleri ya da hediyelikler vardı. Kırtasiyeler de harikaydı. Ben de anı olsun diye bunu almıştım. Hiç kullanmadım daha. Kullanmayı da pek düşünmüyorum açıkçası. Hatıra olarak kalabilir. 

Bu da yakından bir görünümü: 


İçi böyle. 


Sayfaları da böyle. Aldığımda alttakiler beyaz çıkacak diye korkmuştum ben. :) Ama neyse ki hepsi aynıymış. :)))




Bu da arkası. 


Aslında videoyla mı anlatsam diye de düşündüm. Çünkü ben videolu anlatımları çok seviyorum bloglarda ama daha o kadar cesaretli değilim, yani kamera karşısında konuşacak kadar. :))


5 yorum:

sırrakalem dedi ki...

çok güzel... özellikle üstteki pati desenlilere bayıldım ben :)

Elif Ayvaz dedi ki...

Teşekkür ederim sırrakalem. Ben de seviyorum.

serrose dedi ki...

cok guzelmis

iyi gunlerde kullan ;D
bence kullan yani

Maya dedi ki...

ben de bayıldım :) böyle değişik şeyleri kullanmak çok hoşuma gider :)

Elif Ayvaz dedi ki...

Serrose, daha karar vermedim. Belki bir gün kullanırım. :))


Maya, teşekkür ederim.