17 Ekim 2011 Pazartesi

Almayacağım Raporu



1-    Kırtasiye: Şurada gösterdiğim defterler haricinde ve tabii derslerim için gerekli defterler haricinde hiç kırtasiye malzemesi almadım. Hatta birkaç defa kalem beğenip onları bile almadım. Kendimi kutluyorum bu konu için. :) Ama bir ajanda edinmem gerek. Çok ihtiyacım var buna. En kısa zamanda hoşuma gidecek bir tane bulacağım. Ümitliyim.
2-    Kırmızı Ruj: Hiç kırmızı ruj da almadım. Hatta herhangi bir makyaj malzemesi de almadım. Sadece Dove’un el ve vücut kremini aldım. Severek kullanıyorum. Pişman değilim. :)
3-    Kitap: Dırını nımmm!!! İşte geldik en büyük soruna. Aldım. Bir sürü kitap aldım. Yetmedi bir de geçen hafta sonu İstanbul’a gittiğimde oradan da (bir tanıdığımdan) bir sürü kitap getirdim. Ne yaparsam yapayım bunun önüne geçemiyorum ya. Geçenlerde D&R’a sadece 1 kitap almak için gittim ve 4 kitap, 1 dergiyle çıktım. :(( Ne güzel geçen ayı tek kitap alarak kapatmıştım. Offf… :((

Hiç yorum yok: