Merhabalar;
İşten güçten yine yazamamaya başladım. Boş
vakitlerimde de aman biraz okuyayım aman biraz Japonca ders çalışayım derken
vakit geçip gitti. Tabii bir de bunda nişan telaşımız vardı. Evet, sonunda Ali’yle
nişanlandık! :)
Evde pek kitap okuyamasam da işe gidip
gelirken okumaya çalışıyorum. Sayıları az ama yine de burada da olsun
istiyorum. Kitap isimlerine tıklayarak asıl, uzun yorumlarıma ulaşabilirsiniz.
Mayıs
kitaplarım ile başlayayım:
Mayısta 3 kitap okumuştum. Mayıs yoğun
bir aydı, hatırlıyorum.
SuniTeneffüs: Bu kitabı üniversite birinci sınıfta almıştım yanlış hatırlamıyorsam.
Bir iki kez okuma girişimim olsa da başarılı olamamıştım. Ama bu yıl
kitaplığımdaki kitapları en azından azaltmayı hedeflediğim için yeniden bir
şans vereyim dedim. Yavaş ilerleyen bir kitaptı. Çok etkilendiğim bir kitap
olmadı açıkçası.
Türkve Batı Kültürü Üzerine Denemeler: Yerdeniz Kitapçısı diye bir kitapçı var
Kıbrıs Şehitleri Caddesi’nin ara sokaklarından birinde. Kapının önüne koyduğu
sepetten seçmiştim bu kitabı. Ben iki kültür arasındaki farklar yada
benzerlikler üzerine yazılar bekliyor olsam da daha çok anıtsal yapılarla
ilgili bir kitaptı.
Valla Kız Değilim: Bu kitabı e-kitap olarak okudum. Aziz Nesin seviyorsanız
sevebileceğinizi düşünüyorum.
Haziranda 6 kitap okudum. Nisanda 2,
Mayısta 3 kitap okuyunca bu sayı bana daha iyi geldi açıkçası.
Pesimisyon:
Erdi’nin elimdeki son kitabını okudum. Bilerek bekletiyordum ama sanki tıkanma
yaşıyormuşum gibi gelince seveceğimi bildiğim bir kitap okuyayım dedim.
Adam ve Oyun: Açıkçası hem biraz sıkıcı hem de merak uyandırıcı bir kitaptı ama
yine sonu olmayan bir kitap seçtiğim için kendi kendime sinirlendim. :)
Black Beauty: Aslında her ay bir tane İngilizce kitap okuma gibi bir hedefim var
ama pek gerçekleştiremiyorum. Bu kitabı e-kitap olarak okudum. Türkçeye Siyah
İnci olarak çevrilmişti. Çocuk kitabı olarak geçiyor olabilir.
Deliduman:
İlk Emrah Serbes okuyuşum ama beklentim çok yüksek olduğu için istediğim
randımanı alamamıştım.
Mavi Sürgün: Nasıl bir Balıkçı hayranı olduğumu bilmeyen yok artık. Bu kitapta
da sürgün edilişini anlatıyor Balıkçı.
Karanlığın Günü: Haziranda bir Ankara seyahatim oldu. Uçakta falan okurum diye yanıma
almıştım ama sanrılı sayıklamalı bir kitaptı. Pek sevememiştim.
Temmuz
Kitapları
Temmuzun bitmesine bir gün daha var ama
şu an okuduğum kitabı bitirebileceğimi düşünmüyorum açıkçası. O yüzden 5 kitap
ile sonlandırdım diyelim.
Kul: Seray Şahiner kitaplarını çok merak ediyordum çok konuşulduğu için. Ama sanırım
yanlış kitaptan başlamışım. Sevemedim.
Ağustos Böceğinin Sekizinci Günü: Çok severek okuduğum bir kitap oldu. Açıkçası
değişik Japon yazarlar okuma isteği var bir süredir içimde Japonca
öğrendiğimden. İnşallah bir gün Japoncasından da okuyabilirim.
April Çizgi Klasik: O. Henry: O. Henry’nin hikayalerinin çizgileştirilmiş hali. Sıcak
havalarda fena gitmedi hani.
Kore’deki Çatı Katımdan Sesleniyorum: E-kitap olarak okudum. Açıkçası bu kitabı da
öven çoktu ama ben o kadar da sevmedim.
1984: Benim için geç kalınmış bir kült kitap okuması. Anlatılanın bir gün gerçek
olabilme ihtimalini bile düşünmek ürkünç bir şey.
Hiç yorum yok:
Yorum Gönder