26 Mart 2017 Pazar

Syoss Saç Dökülmesine Karşı Şampuan

         


         Merhabalar.
         Bugün size Syoss’un şampuanından bahsedeceğim. Normalde sorunlu saçlarım yoktur benim. Saçlarımı şöyle tarif edeyim öncelikle: Düz, ince telli, herhangi bir işlem görmemiş, boyasız saçlarım var. Yağlanma süresi de normal bana göre. Ama zaman zaman saçlarım aşırı dökülüyor. Yılda bir iki defa oluyor diyebilirim buna da. İşte böyle zamanlarda canım çok sıkılıyor.
         Sonra Youtube’da bir videoda bu ürünün saç dökülmesine iyi geldiğini söylüyordu bir kız. Normalde şampuanların çok etki edeceğini düşünmesem de bir denemek istedim.    

     
         Paketin üzerinde ürünün yüzde 95 oranında saç dökülmesini azalttığı yazıyor. Ürün gerçekten etki edecek mi diye merak ettiğimden saç kremi kullanmayı bıraktım. Yani bir aydan uzun bir süredir saç kremi kullanmıyorum ve sadece şampuanı kullanıyorum banyoda. Çıktıktan sonra ise saç tarama spreyi kullanıyorum sadece. Bu arada bendeki dökülmeye meyilli kırılgan saçlar için olanı. Bir de siyah renkli ambalajda olanı var Syoss’un bildiğim kadarıyla.
         Bu ürünü bir aydan uzun bir süredir kullanıyorum be saç dökülmemin gözle görülür bir şekilde azaldığını söyleyebilirim. Zaten normalde her insanın saçı birkaç tel dökülür gün içinde. Şu an benim de dökülmem o seviyede. O yüzden bu ürünü çok sevdiğimi söylemem gerek.
         Normalde bir şampuandan tek beklentim saçlarımı temizlemesi olur benim ama ilk kez bir ürün şaşırttı beni.

         Siz bu ürünü kullandınız mı? Kullandıysanız memnun kaldınız mı?

1 yorum:

Unknown dedi ki...

Bende bu ürünü iki yılı aşkin zamandır kullanıyorum ve çok memnunum kesinlikle tavsiye ediyorum