15 Mart 2017 Çarşamba

BKM Kitap Alışverişim

         


         Merhabalar,
         Bugün size yaptığımız bir kitap alışverişinden bahsedeceğim. Bu alışverişi BKM Kitap’tan yaptık. Yaptık diyorum çünkü bu kitapları Ali için aldık. Şöyle ki ben çok uzun zamandır kitap diyetindeyim ve kitap almıyorum. Ve Hayvanlardan Tanrılara Sapiens kitabını da şu an e-kitap olarak okumaktayım telefonumdan. Ama Ali, e-kitap okumaktan pek hoşlanmıyor ve kitaplığımızdaki çoğu kitap benim sıkıcı (!) kitaplarım olduğundan onun pek ilgisini çekmiyor. O da bu kitabı ve Homo Deus Yarının Kısa Bir Tarihi kitabını okumak istediğinden satın almak istedi. Benim de canıma minnet tabii ki. :)) Çünkü ben Sapiens’e başlayalı çok oldu ve evde telefondan kitap okumak pek aklıma gelmiyor, genelde dışarıdayken yanımda kitap falan yoksa okuyorum. Şimdi okuyup bitirebileceğim.
         Neyse gelelim yorumlarıma. Siparişimizi Cuma akşamı verdik ve kargo dün (Salı) geldi. BKM Kitap, Mng Kargo ile çalışıyor. Görevli gelmeden önce aradı ve gün içinde geleceğini ve evde olup olmadığımı sordu.
         Paketleme iyiydi. Kargo poşetinin içinde geldi ve kitaplar baloncuklu koruyucu poşete sarılmıştı. Genel olarak bakınca iyi göründü gözüme. Ama biraz inceleyince bir iki hasar buldum ne yazık ki.


         Birincisi Homo Deus kitabının arka kapağındaki bu küçük aşınma. Neyse bu çok önemli değil, küçük bir şey sonuçta.


         İkincisi ise Haşırt Dı Bilekbord kitabının ön kapağındaki kıvrıklık. Ali bu kitabı arkadaşına hediye etmek için aldığından biraz canı sıkıldı bu duruma. (Arkadaşının blogumu okumadığını düşünüyorum.) Orası birazcık kıvrılmış ve azıcık yırtılmış.


         Fiyatlara gelecek olursak; biz D&R ve İdefix ile karşılaştırıp burayı seçtik açıkçası. En uygun burası oluyordu ve diğer sitelerde genelde 60 TL ve üzeri kargo bedavayken burada 39 TL ve üzeri kargo bedava. Açıkçası bunu çok sevdim ben. Tamam, normalde 3 kitap alsan 60 TL eder zaten de ya ben o 3 kitabı almak istemiyorsam?! O yüzden bu miktarı gayet uygun buldum.
         Haşırt Dı Bilekbord için 13 TL ödedik. Etiket fiyatında 20 TL yazıyor ve %35 indirimli.
         Hayvanlardan Tanrılara Sapiens için 19.50 TL ödedik. Sitedeki etiket fiyatında 30 TL yazıyor ve %35 indirimi var. Ama kitabın üzerine de BKM özel fiyat etiketi yapıştırmışlar. Onda da 24.90 TL yazıyor.
         Homo Deus Yarının Kısa Bir Tarihi için 21.90 TL ödedik. Sitedeki etiket fiyatında 34 TL yazıyor ve yine %35 indirimi var. Ama kitabın üzerine de BKM özel fiyat etiketinde de 27.50 TL yazıyor.
         Üç kitap için toplamda 54,40 kuruş ödemiş olduk. Diğer kitap sitelerine göre daha hesaplı bir alışveriş oldu bana göre. O küçük hasarlar da olmasaydı daha mutlu olurdum. Bu arada paketten başka bir şey çıkmadı. Youtube’da falan kitap alışverişi yapanlara hep hediyeler çıkıyor ama ben hangi siteden alışveriş yapsam gelen hiçbir şey olmadı bu güne kadar. Neyse bu çok da önemli değil de merak edip soranlar oluyor bazen. Yazayım dedim.


Hiç yorum yok: