12 Mayıs 2016 Perşembe

Bitenler #31



         
         Selam;
         Yine bir bitenler yazısıyla sendeyim bilog. Yazayım da gitsin artık şu çöpler evden.
         Elidor Canlandırıcı Kuru Şampuan: Yağlı saçlar için bu ürün. Genel itibariyle sevdim. Kokusu da beni çok rahatsız etmedi. Ama yeniden almayacağım. Nedense kuru şampuanlar yüzünden duş almaya üşeniyormuşum gibi geliyor.
         Clean & Clear Siyah Nokta Temizleyici Peeling için Krem Jel: İsmi çok uzun olan bu ürün her ne kadar üzerinde jel yazsa da krem bir ürün kendisi. Duşta kullanıyordum ve çok sevdim. Yeniden almadım ama alırım bir ara.
         Clean & Clean Derinlemesine Temizleyici Losyon: Kendisi en sevdiğim tonik. Çok seviyorum. Yedeklerim var.
         Bee Beauty Yeşil Çaylı El Kremi: Sırf ambalajından dolayı almıştım. Kış için çok yeterli olmasa da yaza uygun bence. Kokusunu da sevmiştim.
         Dove Duş Jeli: Ne zamandır duruyordu elimde bu ürün. Bozulmasın diye kullandım. Kokusunu seviyorum Dove’un duş jellerinin ama yapılarını sevmiyorum. Büyüğünü almam.
         Diadermine Karma Ciltler için Yüz Kremi: Diadermine’nin tek sevdiğim ürünü bu yüz kremi. Başka hiçbir ürünü yaramıyor bana. Bunu da bir alana bir bedava şeklinde bir indirimden almıştım. Devamı var elimde. Kullanıyorum.
         Dalan D’olive Zeytinyağlı Nemlendirici Krem: Dalan’ın kremleri çok meşhur oldu. Sevmeyen az kişiye rastladım. Ben çok sevenlerdenim. Hep alıyorum.
         Essence I Love Extreme Maskara: Kıl fırçaları sevmiyorum. Sürmeyi de beceremiyorum. Bunu da bir saat reyonda inceledikten sonra başka bir ürün diye yanlışlıkla aldım. Almam daha da.
         Benden bu kadar şimdilik. Siz neler bitirdiniz?
        

         

Hiç yorum yok: