1 Eylül 2015 Salı

Neutrogena Sivilce Kurutucu Jel

         

         Sivilcelerim karaciğerimdeki sorundan ötürü olsa da zaman zaman ben de ani çözümlere ihtiyaç duyabiliyorum. Bu ürünü kullanan insanlardan da güzel yorumlar alınca denemek istedim.
         Parmağınızın ucuna biraz alıp sivilcenizin üzerine pıt pıt hareketlerle uyguluyorsunuz. 4 saatte sivilcenizi kurutacağını vaat ediyor.
         Şeffaf bir jel ve kokusu biraz rahatsız edici bana göre.
         Peki 4 saatte sivilceniz geçiyor mu?
         Bence geçmiyor. Daha önceden çıkmış ve kızarıklık olarak kalmış sivilcelere hiç etkisi olmasa da yeni çıkmış bir sivilceyi söndürüyor ama tamamen geçirmiyor.
         Fakat tüm bunlar benim cildim için geçerli. Benim cildim karaciğerimdeki yağlanma yüzünden aşırı ve cilt altında iltihaplı sivilcelerle doluydu. Ağır bir tedavi gördükten sonra kullandığım ilaçların karaciğerime zarar vermesi üzerine tedavim durduruldu ve şimdi kızarıklık gibi görünen sivilcelerim kaldı. Bu yüzden onları geçirmeye yetmiyor. Yeni çıkan sivilcelerimi de tamamen geçirmese de söndürüyor.
         Bu ürüne puanım 10 üzerinden 5.

         Siz bu ürünü kullandınız mı? Kullandıysanız memnun kaldınız mı?

Hiç yorum yok: