27 Ağustos 2015 Perşembe

Lady Speed Stick Deodorant

         

         Bir Dünyalı olarak Küresel Isınma, Ozon tabakası delikleri konularına fazlaca takık bir insanım. Bu yüzden de elimden geldiğince spreyli ürünler kullanmamaya çalışıyorum. Elimden geldiğince diyorum çünkü seyahatlerde ya da turlarımda falan kullanmak zorunda kalıyorum pratikliği açısından.
         Genelde roll-on kullanıyordum ama onların da kurumama gibi bir sorunu oluyor. O yüzden de daha değişik ürünler aramaya başlamıştım ve bir arkadaşımın önerisiyle bu ürünü aldım.
         İlk başlarda koltuk altlarıma sabun ya da mum sürüyormuşum hissini verse de daha sonradan roll-on ya da deodoranttan daha çok sevdiğim bir ürün oldu kendisi.
         Kokusu aloe veralı ve insanı rahatsız etmiyor. Çok uzun zaman da gidiyor.
         Çok fazla terleyen bir insan olmadığımdan korumasını beğendim. Ki bence terlemeyi engellememeli sağlığımız açısından. Ama en azından kötü kokmayı önlüyor.
         Benim bu ürüne puanım 10 üzerinden 9.

         Siz bu ürünü kullandınız mı? kullandıysanız memnun kaldınız mı?

Hiç yorum yok: