29 Ağustos 2015 Cumartesi

Bitenler #28




         Yine bir bitenler yazısıyla karşınızdayım. Çok az ürün var ama evde bekletmek istemediğim için yazmak istedim bir an önce. Hadi o zaman başlayalım:
         Listerine Zero Ağız Bakım Ürünü: Düzenli kullanmasam da sonunda bitirebildim. Ağza güzel bir ferahlık veriyor. Diğer çeşitlerine göre bu daha az acı olduğu için alırsam yine bu ürünü alırım.
         8x4 Deo Parfüm: Kokusunu çok sevmiştim. Sprey ürünleri çok tercih etmesem de seyahatlerde çok işe yarıyorlar.
         Neutrogena Pembe Greyfurt Yüz Temizleme Jeli: Aslında Neutrogena’nın yüz yıkama jellerinin temizlemesini ve yüz ürünlerinin kokularını sevmiyorum. Ama indirimlerde uygun fiyata denk gelirse arada alıyorum. Bu ürünü de daha önceden de kullanmıştım. Yine sevmedim tabii ki. :) Ama yarısına kadar kullandıktan sonra kalan yarısını başka bir markanın köpük yüz temizleyicisi kutusuna koyup üzerine su ekledim. Şişenin pompasından dolayı köpük ürün oldu. :) Bence çok da güzel oldu.
         Kajal Eyeliner: Eyeliner süremeyenlerden olan ben tabii ki bu ürünü de kullanamadım. :) Ara ara denesem de sürmeyi beceremiyorum arkadaş! Çok uzun süredir de bende olduğundan atıyorum kendisini.
         Nivea Fruit Shine (Kirazlı) Dudak Nemlendiricisi: Kokusu güzel olsa da artık anladım ki ben renkli dudak nemlendiricisi kullanamıyorum. Zaten ben bunu sürekli kullanıyorum; yolda, otobüste, derste… her yerde yani. E bu da renkli olduğu için ayna olmadan süremiyorum. Sanırım sıcaklardan yapısı bozuldu bir de. O yüzden çöpe gidiyorum.
         Cala Makyaj Temizleme Mendili – Gül: Cala markasının makyaj temizleme mendillerini seviyorum. Yine alacağımdır.

         Ritüel de Beaute Siyah Nokta ve Kir Temizleyici Burun Bandı: Arada sırada burnumda ve çenemde tek tük siyah nokta çıkabiliyor. Burun bandı dese de çenemde de kullanıyorum ben. Kokusu çok kötü yalnız. Onun haricinde oldukça sevdiğim bir ürün oldu. Bim’den almıştım bu arada. Sanırım artık sürekli ürün olmuş.

Hiç yorum yok: