5 Temmuz 2015 Pazar

Carla Make Up Professional Allık

         


         Merhaba,
         Zamanında bu allığı Bim’den 5 tlye almıştım. 8 ya da 3 liraya alanlar da olmuş. Öyle okumuştum bloglarda. Herkes 001 numarasını almış. O zaman pişman olmuştum keşke ben de onu alsaydım diye, hatta elim gitmemişti o yüzden buna pek ama şu an çok severek kullanıyorum.


         Benimki 002 numarası. Kiremitimsi turumcumsu bir rengi var. :) İlginç bir tanımlama oldu, evet. :)
          İçinde sim benzeri cisimcikler bulunsa da bu tene çok geçmiyor. Tende duruşu da böyle.


         Kullanırken tozutma yapıyor ama bugüne kadar kullandığım tüm allıklar tozutma yapıyordu zaten. :)
         Ambalajı biraz dandik gibi ama bugüne kadar bir problem yaşamadık henüz. H&M’in ambalajlarına benziyor biraz.
        

         Ayrıca da Türk markası. :)

2 yorum:

Merve Çelik dedi ki...

Carla markasını bimde görüyordum sanırım. Rimellerini en yakın arkadaşım severek kullanıyordu. Bakmak lazım geldikçe :)

Elif Ayvaz dedi ki...

Bende sadece bu allığı ve bir de lip glossu var. Başka ürünlerine de denk gelirsem deneyeceğim. Çünkü lip glossu da başarılı.