7 Mayıs 2015 Perşembe

Bitenler 24

         

         Bitenler de olmasa bloga uğrayamayacağım bu ara. Ne mi yapıyorum? Aslında hiçbir şey. Öylesine geçiyor günler. Çok da bir şey bitiremesem de yazıp boş ambalajlardan kurtulmak istiyorum.
         Sensitive Alkolsüz Ağız Çalkalama Suyu: Bu üründen daha önce de kullanmıştım. Acıydı tadı bana göre biraz. O yüzden yeniden almam.
         Nivea Parlama Karşıtı Arındırıcı Tonik: Kokusu çok ağır olan ve hiçbir işe yaramayan bu toniği bir daha asla ama asla almam. Nefret ettim kendisinden.
         Nivea  Günlük Temizleme ve Peeling Jeli: Ben peelingleri %95 duşta kullanıyorum. O yüzden bunu da duşta kullanıp bitirdim. Fena bir ürün değildi. Üstteki kötü tonikle kofre halinde satılıyordu. Tonik sınıfta kaldı ama bu idare eder.
         Zeytin Sarayı Narlı El, Yüz ve Vücut Kremi: Şirince’den dörtlü set halinde aldığım kremleri sonuncusuydu bu da. Daha önce de dediğim gibi gül ve narlı olanların kokusunu beğenmedim ama zeytinyağlı ve arganlı olanların kokuları çok güzeldi. Nemlendirmelerine bir şey diyemem. O konuda hepsi çok iyiydi.
         Smell Good Sweety Parfüm: Artık bu ürünü Bim’den mi aldım nereden aldım bilmiyorum hiç. Ama kullanmadım bir kez bile. Çöpe gidiyor.
         Golden Rose Miracle Lash Ultra Black Maskara: Ben ultra blacklik bir tarafını göremesem de genel itibariyle memnun olduğum bir rimeldi. Zaten benim için plastik fırçalı olsun bir de boyasın yeter.
         Tansaş Islak Havlu: Mis gibi papatya kokuyordu bu ürün. Oldukça memnun kaldım.
         Watsons Kare Pamuk: Genelde çok az pamuktan şikayet ederim ben. Pamuk pamuktur bence ama bu ürün beni çıldırttı resmen. Dikişsiz bazı pamuklar bile çok daha iyi performans sergilerken bu ürün hayatımda gördüğüm en kötü pamuktu herhalde. Pamuksuz kalsam alır mıyım? Cık, o zaman bile almam.

         Pure’n Soft İntim Temizleme Mendili: Her zaman bitirdiğim bu üründen çok memnunum.

2 yorum:

Kızsal Şeyler dedi ki...

Eskiler bitsin ki anneler günü indiriminden alacaklarımıza yer açılsın değil mi :) Sevgiler ♥

Elif Ayvaz dedi ki...

Alındılar, hatta kullanılmaya başlandılar bile. :)